בני משפחה וחברים ליוו למנוחות את רס"ל במיל' יעקב עוזרי ז"ל: "היית אור גדול"

רס"ל במיל' יעקב עוזרי, בן 28 מכפר שמאי, לוחם שריון בגדוד 52, חטיבה 401, הובא היום למנוחות בבית הקברות במירון לאחר שנפל בקרב בצפון רצועת עזה • "היית הטוב מכולם אחי הקטן, להיות במחיצתך או רק להגיד שאתה אחי נתן לי התרוממות של כבוד", ספדה לו אחותו נופר • 34 חיילי צה"ל נפלו מתחילת התמרון הקרקעי

רס"ל (במיל') יעקב עוזרי ז"ל. צילום: דובר צה"ל

רבים ליוו היום (רביעי) בדרכו האחרונה את רס"ל (במיל') יעקב עוזרי (28) מכפר שמאי, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה אתמול. יעקב הובא למנוחות בבית העלמין במירון.

אחותו הגדולה נופר ספדה לו: "איך מספידים אותך יעקב? איפה ישנם אנשים כמוך? היית הטוב מכולם אחי הקטן, להיות במחיצתך או רק להגיד שאתה אחי נתן לי התרוממות של כבוד. לשמוע כמה יפה אתה, כמה אתה מוכשר. איש עקשן של עקרונות, לא מוותר. האח הקטן שלי שלימד אותי להיות אמא".

"בדרך להלוויה של עומרי (קרוב משפחה שנרצח במסיבה ברעים) אמרת לי לא להישבר, לגדל את הילדים בשמחה. אהבת חיי, נשמור על הגר והילדה שכבר בחרת לה שם, תשמור לנו מקום נגיע אחד אחד".

תקיפת צה"ל בצפון הרצועה // ללא

האחות תהילה ספדה לו גם היא:"הגוף מרוסק לרסיסים. בחרתי בך להיות סנדק לבן שלי. היה לך קסם ורציתי שתנחיל את זה לבני. אחנך את בני לאור כי היית אור גדול".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר