"היה אהוב ומיוחד - חלם להגיע ליחידה מובחרת": משפחתו של רס"ל יונתן חצור, שנפל בקרב ברצועה, מספרת בכאב על דמותו

בני המשפחה סיפרו: "יונתן נולד וגדל בקציר, מלח הארץ" • ראש המועצה האזורית, אילן שדה: "ההרוג החמישי ממועצה אזורית מנשה מאז המתקפה הברברית - משתתף בצערה של המשפחה" • יונתן היה בן הזקונים במשפחה והותיר אחריו הורים, דפנה ואבנר, ואת אחיו אייל

יונתן חצור ז"ל. צילום: דובר צה"ל

מבקרים רבים הגיעו במהלך היום לנחם את משפחת רס"ל יונתן חצור, בן 22 מקציר, לוחם ביחידת שלדג שנפל אמש (שלישי) בקרבות בעזה. יונתן היה בן הזקונים במשפחה והותיר אחריו שני הורים, דפנה ואבנר, ואת אחיו אייל. מניין חללי צה"ל שנפלו מאז החלה הפעולה הקרקעית ברצועה עלה ל-33.

בני המשפחה סיפרו: "יונתן נולד וגדל בקציר, מלח הארץ. הוא העמיק והצטיין בכל תחום בו בחר. עסק בקראטה, ספורט, ואומנות. הוא היה צייר מחונן. נער אהוב ומיוחד. חלם להגיע ליחידה מובחרת, סיים מסלול כלוחם וחובש בשלדג".

נפל בקרבות ברצועה. כוחות צה"ל בתוך עזה, צילום: דובר צה"ל

ראש המועצה האזורית, אילן שדה, ספד: "יונתן ז״ל הוא ההרוג החמישי ממועצה אזורית מנשה מאז המתקפה הברברית של החמאס על ישראל ב-7 באוקטובר. רס״ל יונתן חצור, שהיה ספורטאי מצטיין וצייר מחונן, נהרג בפעילות מבצעית בעיר עזה. אני כואב את כאבם ומשתתף בצערם של המשפחה, של קהילת הישוב קציר, חבריו ומפקדיו".

שדה הוסיף: "אני מאמין שהפעילות הקרקעית בעזה היא חיונית והכרחית כדי שהזוועות שחווינו לא יחזרו, וכדי לאפשר לתושבי העוטף לחזור לביתם לשנים ארוכות של שקט ויצירה, עיבוד השדות ויצור המפעלים, למען פיתוח המדינה ולמען התקומה. כולי תקווה שיונתן ז״ל הוא ההרוג האחרון, מייחל לחזרתם של כל חיילנו בשלום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר