"נער צנוע, ביישן ואהוב": סמ"ר יאיר ניפוסי, שנפצע בקרב בצפון הרצועה, מובא למנוחות

ניפוסי בן ה-20 מהיישוב עדי, ששירת כצלף בגדוד 101, נפצע אנושות במהלך קרב עם מחבלים בעזה - וכעבור פחות מיממה מת מפצעיו • מחנכיו מהתיכון סיפרו: "יאיר שאף לגדול לחיים של עשייה מתוך חום הלב"

סמ״ר יאיר ניפוסי ז"ל. צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר לפרסם את דבר נפילתו של סמ"ר יאיר ניפוסי, בן 20, מהיישוב עדי בעמק יזרעאל, לוחם בגדוד 101 של חטיבת הצנחנים. הוא מת מפצעיו לאחר שנפצע בקרב בצפון רצועת עזה אמש. הלווייתו מתקיימת הערב (חמישי) בבית העלמין בעדי. יאיר השאיר אחריו הורים ושלושה אחים.

דגנית גונן עמיר ואורי גינת מחנכיו של יאיר מתיכון הרדוף, ספדו לו: "יאיר - נער צנוע, אפילו ביישן ואהוב מאוד. ביקש בנעוריו שנגדעו את האחווה והחסד, את הביתיות והרעות. ידע להעריך ולהוקיר את חבריו, את כישוריהם ומעלותיהם. נער של חבורות וחברים שידע להעריך את מסורת בית סבא. יאיר שאף לגדול לחיים של עשייה מתוך חום הלב. בסטורי שלו כתוב 'הכל לטובה' ובתעודת י"ב מופיעה ברכת הכהנים. יאיר סיים את חייו הקצרים אדם גאה, זקוף ומישיר-מבט. אנחנו נתגעגע אליו מאד."

ניפוסי בן ה-20 התגייס באוגוסט 2021 לחטיבת הצנחנים, שובץ כלוחם בגדוד 101 ושירת כצלף. הוא נפצע אנוש אמש במהלך קרב עם מחבלים ברצועת עזה - וכעבור פחות מיממה נפטר מפצעיו.

״אנו המומים וכואבים את אובדנו של יאיר, מחבקים ומחזקים את משפחת ניפוסי היקרה בשעה קשה זו ומשתתפים בצערה הכבד. יהי זכרו ברוך״, אמר אייל בצר, ראש מועצת עמק יזרעאל. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר