"רק לפני חודש רקדנו במסיבת האירוסין שלך": סגן אריאל רייך ז"ל הובא למנוחות

במהלך הקרב בצפון רצועת עזה נפל סגן אריאל רייך, בן 24 מירושלים • חודש לפני המלחמה הציע נישואין לבת זוגו נועה והשניים תכננו להתחתן בעוד חמישה חודשים • "גיבור שלי, תמיד נזכור אותך ונאהב אותך", ספד לו אביו

סגן אריאל רייך. צילום: אתר דובר צה"ל

הלוויתו של סרן אריאל רייך, אחד מ-15 הלוחמים שנפלו ביממה האחרונה ברצועת עזה, התקיימה היום (רביעי) בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. לאחר מותו הועלה מדרגת סגן לדרגת סרן.

״היית לי לגאווה״: אביו של סגן אריאל רייך שנפל בקרב ברצועת עזה סופד לו בכאב

במהלך הקרב בצפון הרצועה, הנמ"ר המשוריין שהוא והצוות שלו היו עליו נפגע מטיל נ"ט שנורה לעברו.  רייך היה בן 24 במותו, מירושלים. הוא היה בעיצומו של קורס מ"פים, וחזר בתחילת הלחימה לסייע לגדוד 77 של חיל השריון, שם היה סגן מפקד פלוגה. אריאל גדל בשכונת בית הכרם והיה בוגר תיכון הימלפרב וישיבת מעלה גלבוע. לפני שמונה שנים נפטרה אימו לאחר מאבק במחלת הסרטן.

כחודש לפני פתיחת המלחמה הציע אריאל נישואין לנועה, בת זוגתו, והשניים אף הספיקו לערוך מסיבת אירוסין ולחגוג עם המשפחות. אביו ספד לו בקול חנוק: "גדלת לתפארת והיית לי לגאווה. הצבא היה הבית השני שלך, אהבת אותו ומצאת שם את המשך דרכך לארבע השנים הבאות".

"לפני שנה מצאת את נועה אהובת ליבך, ולפני חודש התארסתם וקבעתם להתחתן בעוד חמישה חודשים. אני לא מאמין שאני מדבר עליך בלשון עבר.עכשיו הכל הולך להשתנות כשאתה לא איתנו. עכשיו, כשאתה שם למעלה, המשימה שלך היא להיות עם אמא, ולשמור עלינו. גיבור שלי, תמיד נזכור אותך ונאהב אותך. אבא".

חיילי צה"ל בסמוך לרצועת עזה,


גם בן דודו ספד לו: "בן דודי, אהוב ליבי, נהרג אתמול בעזה. אנחנו שבורים, לא מסוגלים להאמין. רק לפני חודש רקדנו במסיבת האירוסין שלך ושל נועה. הלב שלי שבור לרסיסים".

עשרות רבות מחברי וחברות שכונת רמת בית הכרם ליוו את אריאל בדרכו האחרונה בצידי הדרכים, עד להר הרצל, כשהם מחזיקים דגלי ישראל וחולקים לו כבוד אחרון, לאחר שהמשפחה ביקשה מהציבור לבוא ולחזק אותה במסע הלוויה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר