מאות ליוו למנוחות את סרן יובל הלבני, קצין מילואים שנהרג בקרבות בשדרות

"הקרב בו נפלת הציל חיי תושבי שדרות, חשף חוליית מיירטים מחופרת היטב ואתה ועוד שני לוחמים נפלתם בקרב הקשה", ספד לו המג"ד • "לא רציתי שתהיה גיבור של כולם. רציתי שתהיה גיבור שלי", ספדה לו אשתו, עמית

סרן יובל הלבני

מאות ליוו למנוחות בצהריים את סרן יובל הלבני (31) קצין מילואים במגלן שנהרג בשני בבוקר בקרבות בתוך העיר שדרות.

"יובל נפל כגיבור בקרב עם מחבלים. בקרב על הבית", ספד לו מפקד גדוד המילואים שבו שרת.

"הקרב בו נפלת הציל חיי תושבי שדרות, חשף חוליית מיירטים מחופרת היטב ואתה ועוד שני לוחמים נפלתם בקרב הקשה", ספד המג"ד. "הקפיצו אותנו בערב שמחת תורה. נפגשנו במחסני החירום כקצין המבצעים ביצעת תיאומים שנהיה מוכנים למלחמה. כמו תמיד מקצועי מאורגן ומסודר. ערכי לחברים והראשון להעיר הערה כאשר משהו לא תקין".

"מה שעבר על העיר הזו זה פשוט אסון": שדרות ביום השני למתקפה / שמואל בוכריס

יובל ואשתו עמית הכירו בתנועת הצופים והשניים הורים ליונתן בן השנתיים. עמית ספדה "יובלי שלי, במשך 13 שנים אני עמית של יובלי, כמעט חצי חיים. אתה מלך האופטימיות. גם בזמנים הכי קשים". עמית סיפרה בהספד כיצד הייתה בסכנת חיים, רק לפני חודשיים, כאשר עברה לידה שקטה ויובל היה שם להציל את חייה.

סרן יובל הלבני ז"ל ובנו

"חשבתי שזו הנקודה הכי קשה בחיים שלנו. כל כך חיכית לילד הזה. איבדתי הרבה דם והיית המלאך השומר שלי. בזכותך אני חיה ואתה עכשיו לא", אמרה בבכי. "היה ברור שתארוז ראשון ותלך למילואים. בזכותך נמנע הרבה דם. לא רציתי שתהיה גיבור של כולם. רציתי שתהיה גיבור שלי ושל ג'ון ג'ון, יונתן".

זיו, אחיו התאום של יובל סיפר: "כל החיים שלי שואלים אותי איך זה היות אח תאום ואני מרגיש שאין לי תשובה טובה. תמיד היינו יחד. תמיד הרגשתי שזיוי מתקיים רק כשיש את יובלי ואני לא מצליח ליישב את הסתירה איך זה שיש זיוי ואין יובלי".

מיכל אחותו סיפרה: "היית הדבק של המשפחה. תפקידך בעולם היה לקרב לבבות. כל שניה וכל החיים. אני לוקחת על עצמי את התפקיד שלך. אני נכנסת לנעליים עצומות".
בהלויה הופיע, לבקשת המשפחה יוני רכטר ששר את שירו "כל עוד", שיר שיובל בחר לשיר עם משפחתו בערב ראש השנה האחרון ומילותיו "גם אם אפול פתאום יאמר לבי שירה", הופיעו במודעת האבל.

יובל הליבני הניח אחריו הורים, נירית וארז, אישה עמית ובן יונתן ושלושה אחים, זיו מיכל ואסף. הוא נטמן בבית העלמין בגדרות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר