מפקד תחנת רהט, שנהרג בקרב עם מחבלים, הובא למנוחות

סנ"צ ג'י-אר דוידוב נהרג ביום הראשון ללחימה בדרום • מפכ"ל המשטרה והשר לביטחון פנים ספדו לו • שבתאי: "קצין עם ברק בעיניים" • בן גביר: "הכרתי אותו כשהגעתי לסיור בתחנת רהט, אמרתי לעצמי שהוא העתיד של המשטרה"

הלוויתו של סנ"צ ג'י אר דוידוב ז"ל, מפקד תחנת רהט. צילום: ללא

סנ"צ ג'י-אר דוידוב ז"ל, מפקדת תחנת המשטרה ברהט, הובא הלילה (שני) למנוחות. דוידוב נהרג ביום הראשון ללחימה בדרום בקרב עם מחבלים.

"קצין עם ברק בעיניים", הלוויתו של מפקד תחנת רהט,

מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי: "דוידוב פיקד על תחנת רהט, אחרי למעלה מ-20 שנים במשטרה, יצא לי להכיר אותו אישית שנים רבות. אני חייב לציין שלא נתקלתי בקצין עם ברק כזה בעיניים. עם יוזמה התקפית, יצירתיות - הכל בנועם ובחן. שוטרנו נעמדים בחזית. נלחמים בגבורה ועוז ולצערנו משלמים בחייהם. נחשפתי בסורוקה לסיפורים של השוטרים. הרחובות מדממים. אנחנו מצויים במלחמה על הבית, לא נרפה. נפעל בעוצמה ובנחישות. זו המשימה שלנו. משטרת ישראל ממשיכה ללכת בדרכך".

בן גביר ומפכ"ל המשטרה בהלוויה של מפקד תחנת רהט,

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "בתוך האסון, הסרטונים, המציאות ההזויה - עומדת קרן אור באפלה. אלה השוטרים שלנו, החיילים שלנו שמסרו את נפשם כדי להציל מדינה שלמה. ניהלו קרבות בלי לפחד. הכרתי את ג'י אר כשהגעתי לסיור בתחנת רהט. פגשתי קצין שאמרתי לעצמי זה העתיד של המשטרה. שיוביל בנחישות, בעוז ובגבורה. הציל נפשות. הציל עם. צדיק באמונתו יחיה, הוא איתנו כל הזמן. אני לא יודע איך הוא שר, אבל אני כן יודע איך הוא היה שוטר. הוא היה גיבור יותר מכל הזמרים בעולם. עם ישראל ידע דברים קשים. צריך ללמוד מרבי עקיבא, שיצא מהר הבית וכולם בכו, הוא צחק. כמו שאנחנו רואים את היסורים והקושי, אנחנו נשמח בגאולה. ממשלת ישראל צריכה לעשות הכל, כולל הכל. הכל כדי למחוק את הרוע והרשע. אעשה הכל, לא רק מה שאמרתי בתשעת החודשים האחרונים כדי לשכנע שצריך למחוק את הרע. השם יקום דמו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר