"מקווים שישתחרר מבית החולים והחתונה תתקיים": לוחם שנפצע בפעילות בטול כרם אמור להתחתן בשבוע הבא

הלוחם, בן 21 מבית שאן, נפצע מרסיס של רימון בפעילות שהתבצעה הלילה, והוא מאושפז בבית החולים עם פציעה שמוגדרת באורח קל-בינוני • אביו נפצע באורח אנוש בפיגוע בסניף הליכוד בבית שאן, שארע בשנת 2002, וכעת הוא מתמודד עם פציעת בנו

הכוחות פועלים ביו"ש, הלילה. צילום: דו"צ

אחד הלוחמים שנפצע הלילה (בין רביעי לחמישי) בפעילות בטול כרם אמור להתחתן בשבוע הבא. החייל, בן 21 מבית שאן, נפצע באורח קל-בינוני וככל הנראה יוכל לשאת את בחירת ליבו כמתוכנן.

5 לוחמי מג"ב נפצעו בפעילות בטולכרם, 3 מהם באורח קשה // קרדיט: דוברות בילינסון


"הוא נפצע מרסיס של רימון", סיפר קרוב משפחה. "קרה לנו נס שהוא לא נפצע קשה. אנחנו מקווים שהוא ישתחרר מהר מבית החולים והחתונה תתקיים". במשפחתו של החייל מתכננים לעשות לו ביום שבת הקרוב ברכת הגומל בבית הכנסת.

מחבלים מציתים בולדוזר צבאי בתוך מחנה הפליטים טול כרם, צילום: רשתות ערביות


אביו של החייל נפצע באורח אנוש בפיגוע בסניף הליכוד בבית שאן, שארע בשנת 2002. שני מחבלים חדרו לסניף הליכוד בעיר ביום הבחירות לראשות המפלגה, פתחו בירי ואף השליכו רימונים. שישה אנשים נרצחו ועוד 30 נפצעו. אביו של החייל נפצע כאמור באורח אנוש. הוא פונה לבית החולים וחייו ניצלו. הוא עבר שיקום ארוך של מספר שנים. כעת הוא מתמודד עם פציעת בנו.

כזכור, לוחמי ימ"ס איו"ש, מג"ב וצה"ל פעלו הלילה במחנה הפליטים טול כרם שבחטיבת מנשה, ועצרו חשוד. במהלך הפעילות התפתחו חילופי אש כבדים כאשר מחבלים השליכו מטעני חבלה לעבר כוחות הביטחון, שהגיבו בירי. במהלך יציאת הכוחות נפצעו חמישה לוחמי מג"ב מפגיעות רימון רסס, בהם שלושה באורח קשה ושניים באורח קל-בינוני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר