תאונה קטלנית בצפון: צעיר בשנות ה-20 לחייו נהרג בהתהפכות רכב, ארבעה נפצעו בהם 2 במצב קשה

הרכב אותר הפוך בכביש 92 סמוך לקיבוץ האון עם חמישה לכודים • לאחר שחולצו מהרכב, צוותי רפואה נאלצו לקבוע את מותו של אחד מהם לאחר פעולות החייאה • שאר הפצועים פונו במצב קשה ובינוני למרכז הרפואי פוריה, אחד מורדם ומונשם

תאונה קטלנית בצפון: צעיר בשנות ה-20 לחייו נהרג בהתהפכות רכב, 4 נפצעו . צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צעיר בשנות ה-20 לחייו נהרג ו-4 נוספים נפצעו קשה ובינוני הלילה (בין שבת לראשון) בהתהפכות רכב בכביש 92 סמוך לקיבוץ האון. צוותי רפואה שהגיעו למקום איתרו את הפצועים לכודים בתוך הרכב - וחילצו אותם. מותו של צעיר בשנות ה-20 לחייו נקבע במקום, ארבעה פצועים נוספים פונו להמשך טיפול רפואי למרכז הרפואי פוריה.

תאונה קטלנית בצפון: הרוג ו-4 פצועים בהתהפכות רכב // תיעוד מבצעי מד"א

דובר מד"א, זכי הלר, מסר: "בשעה 02:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן, על רכב שהתהפך בכביש 92 לצפון סמוך לקיבוץ האון. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של צעיר בשנות העשרים, ומעניקים טיפול רפואי ומפנים למרכז רפואי פוריה ארבעה פצועים, צעירים בשנות העשרים, בהם: שניים במצב קשה, ושניים במצב בינוני.

החובשים הבכירים מיחידת האופנועים של מד"א, אביעד עמר ומורן אבו שקארה, סיפרו: "ראינו רכב הפוך, בסמוך שכבו חמישה פצועים שחולצו מהרכב, אחד מהם גבר כבן 25 היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הוא סבל מחבלה רב מערכתית. לאחר נסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו.

תאונה קטלנית ליד הכינרת: צעיר בשנות ה-20 נהרג, ארבעה נוספים נפצעו, צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת התאונה הקטלנית בכביש 92 לצפון, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

"ארבעה פצועים נוספים היו בהכרה וסבלו מחבלות בגב בבטן ובגפיים, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה של אחד הפצועים, ופינינו אותם לבית החולים, כשמצבם של שניים קשה ושניים נוספים בינוני."

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר