כסף גדול בתפוח הגדול: התעריף ששקמה ברסלר לוקחת מתושבי ניו יורק בשביל פגישה עימה

בכוח קפלן פרסמו מחירון לתורמי המחאה בארה"ב • התעריף לפגישת "מארגן VIP" עם מנהיגת המחאה על שתי כוסות קפה- 20 אלף דולר • התושבים בניו יורק זעמו: "מתייחסים אלינו כמו לארנק"

שקמה ברסלר, בקפלן. צילום: גדעון מרקוביץ'

בכוח קפלון מצאו דרך יצירתית למימון המחאה: ערב התרמה עם מחירון ופרסים לתורמים. אירוע ההתרמה מתקיים על רקע ביקורו של רה"מ נתניהו בארה"ב

ראשי המחאה פרסמו פוסט בשפה האנגלית בו כתבו: "זהו גיוס כספים עבור כוח קפלן – הארגון היחיד שמפיק ומפעיל את ההפגנות השבועיות בקפלן, תל אביב, שם מאות אלפים מפגינים יצאו מדי שבת, במשך תשעה חודשים, להביע את תמיכתם הבלתי מעורערת בדמוקרטיה הפגנות קפלן עולות מעל 100,000 דולרים לשבוע אנא תרמו בנדיבות. ישראל צריכה אותך!".

קיבוץ בית שערים, שבו מתגוררת אחת ממנהיגות המחאה שקמה ברסלר, נחסם על ידי תומכי רפורמה || ליאב נחמני

כרטיס כניסה לערב ההתרמה וחולצה של המחאה עולה 40 דולר, אלו שיתרמו 1,000 דולר יקבלו ספל שאליו יצורף מכתב תודה משקמה ברסלר.

אחד מהפרסים המדוברים בערב ההתרמה הוא פרס "מארגן VIP" שמקנה לזוכה פגישה על כוס קפה עם לא אחרת מאשר שקמה ברסלר. התעריף של הפגישה נע בין 10,000-20,000 דולרים. בניו יורק זעמו על המחירון וטענו כי מדובר ביחס מזלזל מצד ראשי המחאה: "מתייחסים אלינו כמו לארנק". לאחר ההתנגדות שהביעו תושבי העיר, כוח קפלן מחקו את הפוסט וטענו כי מדובר בטעות עריכה תמימה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר