הרב קוסטינר אמר בנאום כי ערך "טיפולים" לשינוי נטיה מינית: "בנינו המון בתים, כביכול עם חבר'ה שאי אפשר"

ראש ישיבת מדברה כעדן במצפה רמון, מהרבנים הבולטים במגזר החרד"לי, אמר בנאום שנשא בהפגנה נגד מצעד הגאווה בעיר: "טיפלנו בהמון המון חבר'ה" • הוא הדגיש שמדובר מבחינתו במטרה נעלה: "זו האחריות שלנו, אנחנו לא מתביישים או מבוהלים"

הרב צבי קוסטינר

הרב צבי קוסטינר, ראש ישיבת מדברה כעדן במצפה רמון, ומהרבנים הבולטים במגזר החרד"לי, חושף כי ערך "טיפולים" לשינויי נטייה מינית.

בנאום שנשא בהפגנה נגד מצעד הגאווה שצפוי להיערך מחר ביישוב, הודה כי נעשו טיפולים שכאלה בידיעתו, ואמר כי הדבר אפשרי ומבורך. "כל מצב אחר אפשר לטפל בו – אנחנו טיפלנו בעצמנו בהמון המון חבר'ה", אמר קוסטינר בהפגנה שנערכה תחת הכותרת "מצפאים למען המשפחה". 

רב ישיבת מצפה רמון חושף: התבצעו אצלנו טיפולי המרה

"חושבים שאי אפשר אחרת, אנחנו אומרים – קדושת המשפחה אפשר לבנות. בנינו המון בתים שכביכול עם חבר'ה שאי אפשר. הפוך, בנו בתים, הם מודים לקב"ה, לשליחים שלו", הודה הרב. "זו האחריות שלנו, אנחנו לא מתביישים, לא מבוהלים וממשיכים הלאה, בגבורה בכל מקום שרק אפשר", הוסיף בהתייחסו למחאה נגד קהילת הלהט"ב. "זה מה שצריך לשדר לכל עם ישראל, את הדברים הפשוטים והברורים הללו. יוצרים מצב כאילו זה (הימשכות למגדר זהה ח"ג) היא האפשרות היחידה. בדיוק הפוך".

מצעד הגאווה במצפה רמון (ארכיון), צילום: דודו גרינשפן

"לא מפחדים מאף אחד, אלא ממשיכים בכל הכוח באהבה גדולה. במסירות לכל יהודי. זו האחריות שלנו לעם ישראל. האחריות לא לשתוק, לדבר על קדושת המשפחה. כל עניינו להוסיף ברכה בעם ישראל, בכל מקום שרק אפשר. קדושת המשפחה. נבנה בתים, נבנה משפחות, נחנך את ילדינו לאהבת ההורים, לאמונה, ליראת שמים", אמר הרב קוסטינר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר