בתו של יורי וולקוב תוקפת את אייל בסרגליק, עורך הדין שייצג את משפחתה: "לא סבלנו מספיק?"

דריה, הבת של הנרצח במעבר החציה בחולון, טוענת כי משפחתה נוצלה: "ראינו את עם הסגולה נרתם לסייע לנו וגייס עבורנו מאות אלפי שקלים, מתוך בהלה שילמנו סכום עצום לשירות שאנחנו לא צריכים" • בסרגליק בתגובה: "רוב הסכום הוחזר, לקחתי בחשבון שיהיו גורמים שינסו לפגוע בי"

בתו של הנרצח מחולון יורי וולקוב יוצאת להתקפה, צילום: קוקו, דוברות איכילוב

לאחר שנחשף סכום דמי הטרחה שגבה ממשפחת וולקוב: עו"ד אייל בסרגליק פרסם הבוקר (חמישי) פוסט בפייסבוק שבו טען כי המשפחה הייתה ערה לסכום שכר הטרחה, וכי לחצים מצד גורמים חיצוניים דחפו בהם להלבין את שמו רק משום שהכריז על מועמדותו לראשות לשכת עורכי הדין.

דריה, בתו של יורי, הכחישה את טענותיו בתוקף. במכתב שפרסמה כתבה: "אבי נרצח על ידי בן עוולה במעבר חציה בחולון. לצד השכול, עם ישראל חיבק אותי ואת משפחתי. ראינו את עם הסגולה נרתם לסייע לנו בקבורת אבי, מגיע בהמוניו לשבעה ומגייס מאות אלפי שקלים כדי לסייע לנו כמשפחה אשר איבדה את המפרנס העיקרי שלה.

עדי מזרחי, הנאשם ברצח, צילום: מתוך פייסבוק

"לצערי, כוחות האופל שוב השתלטו. עורך דין ממולח שכנע אותנו שאם לא ניקח את הסיוע שלו, הרוצח יקבל עונש קל. מתוך בהלה חתמנו על מסמכים ושילמנו סכום של 580 אלף ש"ח על שירות שאנחנו בכלל לא צריכים. לצערנו נראה שנצטרך לנהל מאבק משפטי מול אותו עורך דין.

"בתורה כתוב שחל איסור לצער אלמנות ויתומים. למה לפגוע בנו שוב? איפה הלב של אותו עורך דין, האם לא סבלנו מספיק כשרצחו את אבי?".

בעקבות הפרסום, החלו אנשים רבים להוריד במכוון את הדירוג האינטרנטי של בסרגליק, זאת על מנת להוריד את ציוני ולהרחיק ממנו לקוחות פוטנציאלים.

 
בסרגליק הודיע כי השיב למשפחה 468 אלף שקלים מתוך ה-585אלף שגבה מהם במקור.
 
הפוסט המלא של הבת:
 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר