דקות אחרי חצות: התינוקות הראשונים של 2023

הלילה של השנה האזרחית החדשה היה מרגש במיוחד עבור המשפחות שחבקו את התינוקות הראשונים של השנה • ליאל וסרגיי מרחובות הקדימו את כולם: "כיף לפתוח כך את השנה" • יעל ורז סיפרו: "הלידה הייתה ארוכה, לא ציפנו ללדת דווקא ב-1.1"

המשפחה החדשה עם המיילדת רעות ראבד, צילום: המרכז הרפואי שיבא

הראשונים להיוולד: 2023 כבר כאן וגם הלידות הראשונות. הלילה של השנה האזרחית החדשה הוא אירוע מרגש במיוחד עבור המשפחות שחבקו את התינוקות הראשונים של השנה החדשה.

ליאל וסרגיי לויצקי מרחובות, הם ההורים הטריים לתינוק הראשון לשנת 2023 שנולד במרכז הרפואי שמיר, במשקל 3.720 קצת אחרי חצות.

ד"ר עדי טייטלר והמיילדת יסמין גבאי, צילום: דוברות שמיר

"איזה כיף לפתוח את השנה החדשה עם הרחבת המשפחה, באופטימיות ובשמחה. גם את שני בנינו הקודמים ילדנו באסף הרופא, והנה השלישי מצטרף לשושלת. ציפינו כל יום ללידה ואיזה כיף שהוא הגיע זמן קצר לאחר תחילת השנה האזרחית החדשה".

התינוקת הראשונה של השנה

יש גם תינוקת ראשונה לשנת 2023, והיא נולדה הלילה במרכז הרפואי שיבא. בטי יעקובי וגל יפרח מאשדוד, קיבלו את בתם הראשונה עם כניסת השנה החדשה, במשקל 3.970. 

בטי וגל הנרגשים סיפרו: "זכינו בצוות מהמם שליווה אותנו לאורך הלידה. רעות ושני המיילדות היו מדהימות!".

המשפחה החדשה עם המיילדת רעות ראבד, צילום: דוברות שיבא

"הלידה הייתה ארוכה"

יעל ורז טוויזר מכפר סבא פתחו את שנת 2023 בחדרי הלידה במרכז רפואי מאיר כשהם חובקים תינוק חדש, אח ליובל בת הארבע ולגילי בת השנתיים. התינוק נולד בשעה 01:07 בלילה.
במשקל 3.695 ק"ג.

"הלידה הייתה ארוכה" מספרת יעל ומוסיפה "הגענו ביום רביעי ולא חשבנו שנלד רק ב-1.1 אבל בזכות הצוות המדהים של ביה"ח מאיר, שליווה אותנו במקצועיות ורגישות, החוויה הייתה קלה עד כמה שניתן והתינוק יצא בריא ובזמן".

יעל ורז, צילום: דוברות ביה"ח מאיר

השווארמה שאחרי הלידה

פלג שרית ואורי פלג ילדו את בנם בשעה 1:42 בשנה החדשה בבית החולים בילינסון. 

פלג שרית ואורי, צילום: דוברות בילינסון

טל ונחום בן זקן מחדרה קיבלו את בנם הרביעי בתחילת השנה האזרחית החדשה, 2023 בחדר הלידה של המרכז הרפואי הלל יפה.

את הלידה שהתרחשה בשעה 1:29 לתוך השנה החדשה, היא 2023, ליוו המיילדות נטע טפליץ ותמר ישראל מצוות חדר הלידה של 'הלל יפה', שסיפרו כי הבקשה הראשונה לאחר שנולד הילד הייתה: מנת שווארמה. 

טל ונחום בן זקן, צילום: המרכז הרפואי הלל יפה

חיכתה לשנה החדשה

יסמין ומוחמד וישאחי מהכפר ערערה, קיבלו את ביתם השנייה בלידה רגילה, וכבר קראו לה בשם מילאן, שפירושו אהבה. הלידה התרחשה בבוקר שנת 2023 וכנראה שהקטנה חיכתה עד לשנה החדשה, כי אמה ילדה בשבוע 41. 

מוחמד ויסמין, צילום: המרכז הרפואי הלל יפה
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר