תיעוד: הקטטה שהובילה לרצח יואל להנגהל בקרית שמונה

על פי התיעוד ממצלמות האבטחה, נראים עשרות נערים מתקוטטים אלה עם אלה • המשטרה עצרה חשוד בן 15 ועוד שבעה נוספים בחשד למעורבות ברצח • ראש עיריית נוף הגליל: "יואל, תושב העיר - תמיד היה שמח וסיפר על רצונו להתגייס לשירות קרבי" • נציג קהילת בני המנשה שליווה את יואל מהרגע שעלה לארץ: "מעולם לא הסתכסך ורב עם איש"

הקטטה שהובילה לרצח יואל להנגהל בקרית שמונה // צילום: מצלמות אבטחה

שוטרי המחוז הצפוני עצרו שבעה חשודים נוספים במעורבות ברצח יואל להנגהל, הנער בן ה-18 שנדקר למוות במהלך הלילה. החשודים, בגילים 13-15 תושבי קרית שמונה וחצור הגלילית, יובאו בצאת השבת לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט השלום בנצרת. מעצרו של החשוד בן ה־15 מחצור שנעצר הבוקר (שישי) הוארך בבית המשפט השלום בנצרת עד למחר.

תיעוד ממצלמות אבטחה חושף את הקטטה האלימה, שבה להנגהל נדקר למוות. 

עו"ד ירון שומרון שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את הקטין שחשוד ברצח: "מדובר בקטין ללא עבר פלילי. הוא משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים ומכחיש את החשדות. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם".

הקטטה ההמונית, ככל הנראה, התפתחה במהלך מסיבת יומולדת, שאליה יצא גם יואל, שהסתיימה בטרגדיה נוראית.

יואל להנגהל, צילום: עיריית נוף הגליל

בתיעוד נראת קטטה המונית שמתפתחת בין כמה עשרות נערים, שתוקפים זה את זה באגרופים ובבעיטות. במהלך אותה קטטה, נדקר להנגהל שהמשיך לשכב על הרצפה כשהוא פצוע, גם לאחר התפזרות הקטטה.

הנערים כנראה חגגו יחד ביום הולדת במקום קרוב במרכז קריית שמונה, אחר כך החל הוויכוח שסיבתו טרם התבררה, ואז על פי החשד יואל נדקר. 

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט: "איש לא תיאר לעצמו שסוכת החג תהפוך לסוכת אבלות. זו אבידה גדולה כל כך".

שלמה, נציג קהילת בני המנשה, שהכיר את יואל שנרצח בקריית שמונה, ליווה אותו מאז עלה ארצה: "הייתי המדריך שלו במרכז הקליטה בנוף הגליל כשעלה ארצה לפני כחצי שנה. הוא לומד בישיבה חרדית והצטיין בלימודים שם. יואל התאקלם בצורה נהדרת, היה אהוב מאוד בקרב חבריו, האח הבכור במשפחה עם שלושה אחים ושלוש אחיות. מעולם לא הסתבך ולא רב עם איש, בסך הכל יצא למסיבה עם חבר ופשוט נפגע. בשורה קשה עבור כולנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר