"לא נרפה עד שנבין מה עלה בגורלו": מתרחבים החיפושים אחר מוישי קליינרמן

אנשי המילואים של יחידת אית"ן בצה"ל, המתמחים באיתור נעדרים, הצטרפו למאמצי החקירה והחיפושים אחר הנער בן ה-16, שנעדר כבר 150 ימים

החיפושים אחרי מוישי. בקטן: מוישי קליינרמן, צילום: דוד כהן/ג'יני, באדיבות המשפחה

מוישי נעדר כבר 150 ימים: המשטרה ממשיכה כל העת בחיפושים אחר הנער אברהם משה קליינרמן, ובתחילת השבוע הצטרפו למאמץ אנשי המילואים של יחידת אית"ן במערך הנפגעים של צה"ל, המתמחה באיתור נעדרים.

ממשיכים במאמצי החיפוש אחר מוישי קליינרמן // צילום: דוברות המשטרה

הנער בן ה-16 ממודיעין עילית נראה לאחרונה בהר מירון ומאז נעלמו עקבותיו. במקביל למאמצי החקירה והחיפושים אותם מבצעת המשטרה יחד עם גופים נוספים ומתנדבים רבים, בתחילת השבוע הצטרפו למאמץ אנשי המילואים של יחידת אית"ן במערך הנפגעים של צה"ל המתמחה באיתור נעדרים. היחידה מבצעת סריקות נרחבות בכלל גזרת הר מירון, תוך שימוש במיומנויות ייחודיות, במטרה לאתר את מוישי.

מוישי קליינרמן, צילום: באדיבות המשפחה

אתמול (שני) נפגש מפקד המחוז ניצב עוזי לוי עם הוריו של מוישי בלשכתו במחוז ש"י, הממ"ז סקר בפני ההורים את מאמצי החיפוש שנעשו עד כה. בדבריו למשפחה ציין מפקד המחוז כי, "אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. מחוז ש"י בראשותי מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות. אנו נמשיך במאמץ לאיתורו ככל שנידרש".

החיפושים אחר מוישי קליינרמן, ארכיון, צילום: דוברות יכ"ל

כזכור, החיפושים אחר קליינרמן התחדשו בחודש יולי באזור הר מירון, שם נראה לאחרונה, לאחר ההתפתחות שחלה בפרשה בעקבות מעצר חשוד במעורבות בהיעלמות. החשוד שוחרר ממעצר. כמו כן, ועדת ביטחון הפנים של הכנסת קיימה דיון בעקבות ההיעלמות.

בתוך כך, הוריו של מוישי מסרו: "קיבלנו אישור כי אכן השבוע החל מבצע חיפושים משותף למשטרת ישראל, יחידת אית"ן לאיתור נעדרים של צה"ל וגורמים מקצועיים נוספים. ייחלנו לשילוב הכוחות הזה שבועות רבים ואנו מאושרים שאכן יצא לפועל. נפגשנו עם מפקד מחוז (ממ"ז) ש"י ניצב עוזי לוי , ראש הימ"ר ואנשיו. הממ"ז עדכן אותנו במשך למעלה משעה וחצי על הפעולות שהתבצעו עד כה כמו גם על כיווני החקירה השונים העומדים על הפרק".

הוריו של מוישי עם מפקד המחוז, צילום: אלי חן

"התרגשנו לשמוע את הבטחתו האישית של הממ"ז כי הוא מתחייב שפעולות החקירה והמאמצים לא יפסיקו עד שימצאו את מוישי. כידוע וכמפורסם על פרטי החקירה עצמם מוטל צו איסור פרסום שהוארך היום פעם נוספת ואנו כמובן מכבדים אותו. אנו מבקשים להודות לכל הכוחות והגורמים המטפלים בנושא ומצפים שהפעולות המתבצעות אכן ישאו פרי ושמוישי שלנו יחזור הביתה. אנו ממשיכים להתרגש מכל החיזוקים, התפילות והאהבה שהעם היהודי בארץ ובעולם מרעיף עלינו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר