כוחות הביטחון מפנים את מאחז מעלה יהונתן: "במקום ללכוד מחבלים - הורסים בתי יהודים"
בתנועת נחלה זעמו כי הפינוי מתבצע טרם נתפסו המחבלים שירו על אוטובוס אגד הלילה • דניאלה וייס: "שר הביטחון מבצע מדיניות שמאלנית הרסנית"
Your browser doesn’t support HTML5 audio
כוחות הביטחון פועלים הלילה (בין שבת לראשון) בהרס מבנים במאחז מעלה יהונתן. בתנועת נחלה זעמו כי הפינוי מתבצע טרם נתפסוהמחבלים שירו על אוטובוס אגד הלילה סמוך ליישוב עפרה.
יו"ר תנועת נחלה, דניאלה וייס, תקפה: "שר הביטחון מתרכז בהרס בתי יהודים במקום בלכידת מחבלים שמסכנים נוסעים בדרכי יו"ש בעצם שעות אלה. בני גנץ מבצע מדיניות שמאלנית הרסנית. ירד המסווה מעל פניו".
בתנועה הוסיפו כי מדובר בעיוות נורא ובחציית קו אדום מצד שר הביטחון. עוד הוסיפו כימדיניות זו גורמת להרמת ראש של הפלשתינים, תוך סיכון חיי אדם.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו