מעיין חדש בבקעת הירדן נחנך ע"ש של רנה שנרב ז"ל

בני משפחתה של הצעירה, שנרצחה ממטען מרכב חולף כשיצאה לטייל, חנכו מעיין לזכרה • המעיין נבנה במשך שבועות ארוכים על ידי נוער היישוב מחולה בסיוע עמותת "קול רנה"

מעיין חדש נחנך בבקעת הירדן לזכרה של רנה שנרב ז"ל, צילום: קול רנה

מעיין חדש נחנך אתמול (ראשון) בבקעת הירדן לזכרה של הנערה רנה שנרב ז"ל, תושבת לוד, שנרצחה באוגוסט 2019 בהיותה בת 16, כשיצאה לטייל עם אביה ואחיה במעיין דני שליד היישוב דולב בבנימין, כשמחבלים זרקו מטען מרכב חולף.

המעיין נבנה במשך שבועות ארוכים על ידי נוער היישוב מחולה בסיוע עמותת "קול רנה". הרב איתן שנרב, אביה של רנה, הודה לנוער על ההשקעה בבניית המעיין והזמין את המוני בית ישראל להגיע אל המעיין, שמתאים גם למשפחות.

מעיין חדש נחנך בבקעת הירדן לזכרה של רנה שנרב ז"ל, צילום: קול רנה

"רנה הי"ד, שאהבה את הארץ ויצאה להמון טיולים, נרצחה בדרכה למעיין. הקמת מעיינות, מצפים ושבילים לזכרה הם חלק מההנצחה החיה לרנה והמשך שלנו בדרכה", אמר מנכ"ל עמותת "קול רנה", מתניה שנר, שהזמין את הציבור אף לקחת חלק בפיתוח מקומות חדשים. "העמותה תסייע בכל דרך להקמת נקודות חמד נוספות ברחבי הארץ", אמר. 

רנה שנרב ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

בעמותת "קול רנה" - שהוקמה מייד לאחר הרצח של רנה ומפעילה מאז עשרות מפעלי חסד, תורה ואהבת הארץ - קוראים לעם ישראל להרבות בטיולים ברחבי הארץ במיוחד בחול המועד, ומזמינים את המוני המטיילים לבקר במעיינות והמצפים שהוקמו לזכרה של רנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר