כתב אישום הוגש נגד בן 16 בגין רצח של עבריין מין לפני כחודש בנתניה

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד הנער, ילד מחונן ממשפחה אמידה, שרצח באכזריות את העבריין חיים ויזמן • מכתב האישום עולה כי הנער יזם מפגש מיני עם הקורבן, דקר אותו מעל 20 פעמים, והשאיר אותו להתבוסס בדמו • במהלך החקירה מצאו החוקרים דברים שכתב הנער, ומהם עולה כי הוא רצה "לנקות את העולם מפדופילים"

צילום: דוברות המשטרה

הותר לפרסום: כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) נגד נער בן 16 שרצח בדקירות סכין עבריין מין לפני שלושה וחצי שבועות. הקורבן, חיים ויזמן, בן 42, נמצא מת בדירתו בנתניה. על פי כתב האישום, לנער הייתה היכרות מוקדמת עם ויזמן, והוא הגיע לביתו בשעת לילה לאחר שקבע איתו מפגש מיני. הוא דקר אותו מעל 20 פעמים, ונמלט מהדירה. מדובר בנער מחונן ממשפחה אמידה, תושב אזור השרון. בחקירתו טען הנער כי הוא פעל מתוך הגנה עצמית, אולם במשטרה טענו כי הוא תכנן את הרצח מראש והגיע לדירה של ויזמן עם סכין.

הרצח אירע בליל 9 באוגוסט. נערה ונער בני 15 הגיעו לביתו של הקורבן בשעה 3:00 לפנות בוקר, ומצאו אותו עירום ומתבוסס בדמו על המיטה. על פי חקירת המשטרה, השניים נבהלו וברחו מהדירה. מייד לאחר מכן סיפרה הנערה לאמה על הגופה, וזו פנתה למשטרה ודיווחה על המקרה. כוחות גדולים ממשטרת מרחב שרון הגיעו לביתו של הקורבן, ביררו את זהות הנרצח, וגילו כי הוא ריצה בעבר מאסר בגין עבירות מין.

זירת הרצח של חיים ויזמן בנתניה, שמואל בוכריס

לאחר בדיקת מצלמות האבטחה, השוטרים גילו כי ויזמן הגיע לביתו כמה שעות לפני כן ביחד עם נער, שזהותו לא הייתה מוכרת לחוקרים. בטלפון של הקורבן, מצאו החוקרים התכתבות באפליקציית היכרויות בינו ובין נער בעל פרופיל פיקטיבי. ביחד עם יחידת הסייבר, איתרו השוטרים את הנער שעומד מאחורי הפרופיל. "בעקבות ההשוואה בין התמונות היינו בטוחים שמדובר באותו נער", אמר מפקד היחידה ללוחמה בפשיעה במשטרת מרחב שרון, רפ"ק אריק רזניק. "בהמשך הצלחנו לקשור אותו לזירת העבירה".

הנער נעצר, ותחילה הכחיש כל קשר לאירוע. אולם בהמשך הוא הודה כי הוא קבע מפגש מיני עם ויזמן והגיע לדירתו בנתניה. לטענתו, הוא הגיע למפגש עם סכין כי הקורבן ביקש ממנו להביא אותה עימו לצורך גילוף, תחביב שבו ויזמן עסק. לטענת הנער, במהלך האקט ביניהם הוא ביקש להפסיק, אך ויזמן סירב ואף נעל את הדלת ולא אפשר לו לעזוב את הדירה. עוד טען הנער כי הוא דקר את ויזמן מתוך הגנה עצמית. בחיפוש במחשבו מצאו החוקרים דברים שהוא כתב, ומהם עולה כי הוא רצה "לנקות את העולם מפדופילים". בעקבות הממצאים ובשל העובדה שהוא הגיע לדירה של ויזמן כשהוא מצויד בסכין ודקר אותו פעמים רבות, במשטרה קבעו כי מדובר ברצח מתוכנן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר