"אהבלים": הרב הראשי יצחק יוסף במתקפה חריגה נגד שופטי בג"ץ

הרב יוסף תקף את השופטים במהלך אירוע לכבוד ל"ג בעומר בעקבות ההחלטה לעצור את תקציבי הישיבות והכוללים • "במקום שיעלו את זה, הלכו וקיצצו, כבר כמעט חודשיים אין כסף לעולם הישיבות. איפה השכל שלכם?"

הראשון לציון הרב יוסף: אם יכריחו אותנו ללכת לצבא - ניסע כולנו לחוץ לארץ

באירוע בירושלים לכבוד ל"ג בעומר כינה הערב (ראשון) הרב הראשי יצחק יוסף את שופטי בג"ץ "אהבלים" ותקף אותם על ההחלטה לעצור את תקציבי הישיבות והכוללים בגלל שחוק הפטור מגיוס אינו בתוקף.

"אלה השופטים האהבלים האלו, במקום שיתנו יותר כסף לישיבות, נותנים גרושים לאברכים. במקום שיעלו את זה, הלכו וקיצצו, כבר כמעט חודשיים אין כסף לעולם הישיבות. איפה השכל שלכם? נמצאים במצב כזה קשה, במצב של מלחמה צריך זכויות לעם ישראל. במקום לחזק את זה, אתם כורתים את הענף שיושבים עליו".

הרב הראשי יצחק יוסף, צילום: אורן בן חקון

הרב המשיך: "התורה שלנו מסייעת לחיילים שלנו, לכל הפצועים. אם הקדוש ברוך הוא ייתן להם שכל, יחזירו בחזרה את כל התקציבים. בימים כתיקונם היו צריכים לפרוש מהממשלה, איזו ממשלה זו? הם מחכים שילכו לממשלה עם השמאל ואז מה שנרצה יתנו לנו בשעה שבימין עושים לנו כל הזמן צרות".

נזכיר כי בחודש מרץ האחרון הרב הראשי יצחק יוסף התייחס במהלך שיעורו שבועי לנושא גיוס החרדים, הביע התנגדות תקיפה לרעיון ואמר כי "אם יגייסו אותנו ניסע לחו"ל". עוד אמר הרב הראשי כי "החיילים מצליחים בזכות בני התורה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר