הוארך בפעם השלישית מעצרו של אב הבית החשוד שהתקין מצלמה בשירותי הנשים

חאלד דמראני, החשוד בהתקנת המצלמה במכללת תל אביב-יפו, הכחיש את החשדות נגדו • הוא טוען שהיא נועדה לתקן סתימה בצנרת בביתו • הוא ישהה במעצר לפחות עוד שלושה ימים, שבמהלכם המשטרה תנסה לחזק את התיק נגדו

מצלמה שהותקנה בשירותים של מכללת תל אביב יפו. צילום: ללא קרדיט

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) בשלושה ימים נוספים את מעצרו של חאלד דמראני, אב הבית ממכללת תל אביב-יפו, שעל פי החשד התקין מצלמה שעברה עם כבל מהמשרד שלו דרך חור לשירותי הנשים, הסמוכים למשרדו. 

חקירת המשטרה בנושא התחילה לפני כעשרה ימים, כאשר סטודנטית נכנסה לשירותים במכללה והבחינה במצלמה. על פי החשד, כאשר דמראני הבין שהמצלמה שלו אותרה, הוא משך אותה ממקומה. לטענת המשטרה, חשוד הוא העובד היחיד שעבד באותו יום במכללה והוא היחיד שהיה באותו משרד באותו זמן. מאז שנעצר, המשטרה גבתה כמה עדויות מעובדים במקום, שכולם קשרו את החשוד למצלמה שהותקנה במקום.

דמראני עצמו הכחיש את החשדות נגדו וטען שהמצלמה נועדה כדי לתקן סתימה בצנרת בביתו.

בית משפט השלום בתל אביב, צילום: ללא

נציג המשטרה, רנ"ג משה פויסטרו, אמר בביהמ"ש שכרגע אין אינדיקציה שבנות צולמו, אך יש חומרים ממוחשבים שנתפסו ויש סרטונים המראים כיצד החשוד מונע מאדם אחר להיכנס למשרד, בעת שסטודנטית נכנסה לשירותים.

עו"ד ניר אלפסה, שייצג את דמראני מטעם הסנגוריה הציבורית, ביקש מביהמ"ש לשחררו לביתו וציין כי מדובר באדם כבן 60, ללא עבר פלילי. "היום אנו נמצאים במצב שעדיין הם לא יכולים לטעון נגדו שהם יכולים להוכיח את העבירות החמורות. הם לא יכולים לטעון שהוא החזיק סרטונים אינטימיים או הקלטות של האזנת סתר", אמר אלפסה.

השופט אילן צור האריך את מעצרו בשלושה ימים נוספים וציין בהחלטתו כי קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו וכי לא ניתן לערוך לפחות שתי פעולות שאותן מבקשת המשטרה לבצע, אלא בשעה שהחשוד נתון במעצר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר