הוארך מעצרו של אב בית במכללת תל אביב יפו בחשד שהתקין מצלמות בשירותים

בדיקת המשטרה גילתה כבלים המחברים את המצלמה למשרדו של חאלד דמראני בן 60 • בחקירתו טען שלא ידע על קיומה של המצלמה • השופטת החליטה כי הנסיבות קושרות אותו לביצוע העבירה והאריכה את מעצרו עד ליום ראשון

מצלמה שהותקנה בשירותים של מכללת תל אביב יפו. צילום: ללא קרדיט

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, אביטל אמסלם, האריכה היום  (חמישי) את מעצרו של אב הבית בן ה-60 חאלד דמראני, החשוד שהתקין מצלמה נסתרת בשירותי הנכים של הנשים במכללת תל אביב יפו.

בחקירתו סיפר דמראני כי כלל לא ידע על קיומה של המצלמה עד אשר הגיעה אליו סטודנטית והפנתה את תשומת ליבו לכך. אבל לאחר בדיקת המשטרה התגלו כבלים המחברים את המצלמה אל משרדו של אב הבית ולכן הוא נלקח למעצר.

המצלמה שהתגלתה בשירותי הנשים של מכללת תל אביב יפו, צילום: ללא קרדיט

עו"ד רותם סרי שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את אב הבית במכללה האקדמית ת"א -יפו: "מדובר באב בית כבן 60 שעובד במשך שנים במכללה ומעולם לא היו כנגדו תלונות. הוא מכחיש את החשדות נגדו ומשתף פעולה באופן מלא. אנו נמצאים בשלבים ראשוניים של החקירה וכבר בשלב זה סבר בית המשפט שהראיות שהציגה המשטרה הן נסיבתיות בלבד. אנו מצפים שהמשטרה תבדוק את גרסתו והוא ישתחרר בהקדם".

החשוד עצמו אמר בחקירתו: ״כשניגשה הילדה, לא הייתה מצלמה בשירותים. אני הייתי מחוץ לבניין. איך אני יכול לשלוף מצלמה אם אני מחוץ לבניין? זה כבל ארוך״.

השופטת אמסלם רשמה בהחלטתה ״חלק מהנסיבות הקושרות את החשוד שלפניי טרם הוטחו בפניו. מדובר בחשד המסתמך על
ראיות נסיבתיות, אך בשלב הזה הן מספקות חשד סביר המספיק לקשור את החשוד שלפניי למיוחס"

בכל אופן, מעצרו הוארך עד ליום ראשון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר