סערת המצלמה הנסתרת בשירותי המכללה: הוארך מעצר החשוד בפעם השנייה

נציג המשטרה: "אב הבית מכחיש את המעשים - כל מה שהוא אומר סותר את הפעולות בשטח" • הסנגוריה הציבורית: "מדובר באדם בן 60, נעדר עבר פלילי שהחשד הסביר הוא נסיבתי בלבד - אין סיבה לעצור אותו בטענה של מסוכנות" • השופטת גז לא קיבלה את הטענות ומעצרו הוארך עד ליום רביעי

מצלמה שהותקנה בשירותים של מכללת תל אביב יפו. צילום: ללא קרדיט

בית המשפט האריך היום (ראשון) בפעם השנייה את מעצרו של חאלד דמראני, אב הבית חשוד בהתקנת מצלמה נסתרת בשירותי הנשים במכללת תל אביב-יפו. המעצר הוארך עד ליום רביעי.

בית המשפט המחוזי בתל אביב, צילום: גדעון מרקוביץ

כזכור, בשבוע שעבר סטודנטית שנכנסה לשירותים הופתעה למצוא מצלמה נסתרת שהגיעה ממשרד אב הבית. השוטרים שעצרו את דמראני תפסו את כל המדיה הקשיחה ממשרדו ובודקים את החומרים. במקביל, בתום בדיקה שנעשתה נשללה הימצאות של מצלמה נוספת בשירותים במכללה.

עילת מעצר: מסוג מסוכנות

היום בבית המשפט, אמר נציג המשטרה רנ״ג משה פויסטרו, כי "הסטודנטיות הקימו פורום בגלל המקרה וכולן בחרדות שהן צולמו ברגעים אינטימיים. מאז הדיון האחרון ביצענו פעולות חקירה שמחזקות את החשד כנגד החשוד". עוד הוסיף כי "החשוד מכחיש ומה שהוא אומר בחקירה סותר את הפעולות שביצענו".

מכללת סמינר הקיבוצים בתל אביב, צילום: משה שי

בדיון עלה כי היחידה החוקרת טרם הצליחה להוריד את החומרים של המדיה הקשיחה שנתפסה ונציג המשטרה הוסיף בדיון כי המצלמה שאותרה על ידי אותה סטודנטית נקנתה לבקשת החשוד.

עו"ד רותם סרי, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד, ביקש לשחרר אותו לחלופת מעצר ואמר בין היתר כי הוא "מתקשה להבין איך יכול להיות שחבריי לא ביצעו את הפעולות שניתנות לשיבוש עד עכשיו ולכן אבקש להתעלם מעילת השיבוש".

המכללה האקדמית תל-חי, צילום: אייל מרגולין/ג'יני

"נותרנו עם עילת המסוכנות, שכאשר מדובר בבן 60, נעדר עבר פלילי שהחשד הסביר הוא נסיבתי בלבד, אני מתקשה להבין איך אפשר לטעון שהוא מסוכן ברמה כזאת שאי אפשר לשחררו בתנאים מגבילים הרמטיים וכל מה שבית המשפט ירצה, אך אני לא רואה סיבה לעצור אותו בטענה של מסוכנות".

השופטת גז לא קיבלה את טענת הסנגור, האריכה את מעצרו של דמראני וכתבה בין היתר בהחלטתה כי "בהתחשב בחשדות ובהיקף העבירות בהן נחשד, מצאתי כי קיימת עילת מעצר מסוג מסוכנות. בנוסף, ניתן לומר כי מתעורר גם חשש לשיבוש מהלכי משפט".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר