עתירה נגד השר אוריאל בוסו: לא מתגורר בבני ברק ומנוע מלהתמודד על ראשות העיר

תחקירן נשלח מטעם עורך הדין שמטפל בתביעה לכתובת הבית בו הצהיר בוסו שהוא מתגורר בעיר - וגילה כי חיה שם אישה מבוגרת • "לא ייתכן שראשי המפלגות יספסרו בתושבי בני ברק ויעשו דילים פוליטיים על גבם של התושבים", נכתב בעתירה

אוריאל בוסו (ארכיון). צילום: יהושע יוסף

העתירה שתוריד את ש"ס מהעץ? לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה אמש (ראשון) עתירה נגד מועמדותו של השר אוריאל בוסו לראשות עיריית בני ברק. את העתירה הגיש עו"ד משה ליפל, תושב העיר, באמצעות עו"ד צבי זקס.

בוסו במקום ארבל: חילופי השרים במשרד הבריאות (15.10.23) // ישראל היום חדשות

תחקירן נשלח לכתובת עליה הצהיר בוסו בה הוא מתגורר - בתיעוד ניתן לראות כי ברחוב אנילביץ 9 מתגוררת קשישה נחמדה.

למרות שבוסו סירב להתייחס לפניות החוזרות והנשנות של "ישראל היום", בית המשפט קבע כי המועד להשבת תשובה הוא יום חמישי הקרוב. "לא ייתכן שראשי המפלגות יספסרו בתושבי בני ברק ויעשו דילים פוליטיים על גבם של התושבים", נכתב בעתירה.

חרדים בתור לקלפי (ארכיון), צילום: יהושע יוסף

"מי שאינו תושב העיר ואינו מכיר את חולייה ומכאוביה אינו יכול להיות מוצנח לצרכים פוליטיים כדי לקבל תמיכה בערים אחרות. הגיעה העת לשים סוף לסחר-מכר הבזוי והנלוז שמתקיים אך ורק בערים החרדיות".

בני ברק (ארכיון), צילום: גדעון מרקוביץ'

נציין כי בוסו חתם על תצהיר לפיו הוא מתגורר ברחוב אנילביץ' בעיר. בש"ס חיכו לעתירה, כדי להוריד את מועמדותו בלי לאכזב את התומכים בפרישה יזומה. במפלגה אמורים להגיב לבית המשפט עד יום חמישי, האם הם מושכים את מועמדותו של בוסו, או מעלים אותו על דוכן העדים ומקיימים דיון בעניין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר