בהסכמת שני הצדדים: הוגשה בקשה לשחרורו של אביעד פריג'ה ממעצר בית

בית הדין הצבאי הגיש את הבקשה לשחרור, שיהיה בהתאם להימשכות החקירה • עורכי דינו של פריג'ה: "החלטה מתבקשת - בנסיבות הקיצון שבהן פעל אין כל מקום להעמדתו לדין פלילי"

פריג'ה בהאכת מעצרו. צילום: ללא

בית הדין הצבאי הגיש היום (שלישי) בקשה בהסכמת שני הצדדים - בתביעה הצבאית וצוות ההגנה, לשחרר את אביעד פריג'ה ממעצר הבית, זאת בהתאם להימשכות החקירה.

הארכת מעצר אביעד פריג'ה שירה למוות ביובל קסטלמן (ארכיון) // שמואל בוכריס

"מברכים על ההסכמה לשחרר את מרשנו ממעצר הבית. זו החלטה מתבקשת המדברת בעד עצמה" אמרו עורכי דינו של פריג'ה, עו״ד שלומי צפורי ועו״ד רן כהן רוכברגר. "הלוחם שיתף פעולה באופן מלא בחקירה מתחילתה והסכים לכל פעולה ופעולה שנתבקשה לבירור העובדות, וכך כמובן ימשיך לעשות. אנו מאמינים שבסוף החקירה גם הפרקליטות הצבאית תשתכנע שלוחם המילואים אביעד פריג'ה פעל בתום לב ומתוך אמונה כנה שהוא מנטרל את אחד המפגעים שעדיין מסכן אותו ואת סביבתו".

יובל דורון קסטלמן ז"ל, צילום: בית החולים שערי צדק

לדבריהם, לא מדובר באירוע פלילי אלא בתקלה מבצעית וכך יש להתייחס לדברים. "בנסיבות הקיצון המבצעיות שבהן פעל, תוך כדי היתקלות עם חוליית מחבלים פנים אל פנים, אין כל מקום להעמדתו לדין פלילי. מאז מותו הטרגי של המנוח, יובל קסטלמן ז״ל, עקב זיהויו השגוי כאחד המחבלים בפיגוע, מרשנו כואב ומתייסר ושולח תנחומיו למשפחה האבלה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר