בלחץ? חמאס מיחזר הקלטה של מוחמד דף מתחילת המלחמה

בהקלטה הישנה, בכיר ארגון הטרור קרא לציבורים במדינות ערב לצאת להפגין ולהתקרב לגבולות ישראל • המסר מתפרסם יום לאחר ההודעה הרשמית על מותו של סגן הזרוע הצבאית בחמאס מרואן עיסא

חמאס מחיזר הקלטה של ראש הזרוע הצבאית בארגון הטרור מוחמד דף // רשתות ערביות

ממחזרים הקלטות: ארגון הטרור חמאס פרסם הקלטה ישנה היום (רביעי) של מפקד הזרוע הצבאית, שבה קרא לסיוע מהמוסלמים במדינות ערב. המסר מתפרסם יום לאחר ההודעה הרשמית של צה"ל על חיסול סגנו, מרואן עיסא. 

בכיר ארגון הטרור מנה את מדינות ערב בהקלטה הישנה, לרבות "מצרים, אלג'יריה, פקיסטן, מרוקו, מלזיה, אינדונזיה וכל העולם הערבי והמוסלמי". הוא קרא: "החלו לצעוד עכשיו לעבר פלשתין, לא מחר, ואל תיתנו להגבלות ולגבולות לשלול מכם את הכבוד להשתתף בשחרור מסגד אל-אקצא".

חוסל? מרואן עיסא (בעיגול), צילום: רשתות ערביות

למעשה, דף חזר על מסר של ראש הפזורה בחו"ל חאלד משעל היום, שמתחילת המלחמה קרא לציבורים במדינות ערב להפגין ולהתקרב לגבולות ישראל כשמדובר במדינות שכנות, בתור אמצעי לחץ.

מתחילת המלחמה מוחמד דף עבר בין מסתור למסתור. ב־7 באוקטובר קרא לסיוע מאיראן ומהציר הפרו-איראני, וטען כי המתקפה באה בתור תגובה להפרות בהר הבית.

במהלך הלחימה ברצועת עזה, נמצאו תמונות חדשות של מוחמד דף, שהוכיחו כי מצבו הבריאותי טוב יותר ממה שהעריכו בישראל. כאמור, המסר מגיע יום לאחר הודעה רשמית של צה"ל על חיסול סגנו, מרואן עיסא, בתחילת החודש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר