שר האנרגיה וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, אלי כהן, התייחס היום (שישי) למצב הביטחוני בצפון במסגרת אירוע 'שבתרבות' של רשת 'משען'. בדבריו שלח השר מסר תקיף וחד-משמעי לקהילה הבינלאומית ולתושבי מדינת ישראל בנוגע להמשך הלחימה והנוכחות בגבול הצפון.
במהלך הראיון הדגיש השר כהן כי השליטה בשטח חיונית להבטחת שלומם של אזרחי ישראל, והבהיר כי המדינה לא תתפשר על ביטחון התושבים.
"אין לנו שום כוונה לסגת מלבנון", אמר כהן. "מטרת השטח שתפסנו בלבנון היא להגן על ביטחון תושבי הצפון. אמרנו לארצות הברית שהנושא הזה לא פתוח למשא ומתן".
השר הוסיף והבהיר מהו התנאי הבלתי מתפשר מבחינתה של ישראל להמשך החזקת השטח: "כל עוד חיזבאללה מחזיק בנשקו, אנחנו נשמור את רצועת הביטחון לטובת ביטחון תושבי הצפון".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
