בנט נגד החלטת ביידן: "נותן מוטיבציה לחיזבאללה לתקוף, ולסינוואר לסרב לעסקאות"

ראש הממשלה לשעבר התראיין ב-CNN לעיתונאית שביידן אמר בראיון עימה כי יעצור את אספקת הנשק לישראל • "החלטה מוטעית של הנשיא, אין לנו ברירה אלא לחסל את חמאס בכל מקום"

נפתלי בנט בראיון ל-CNN. צילום: מתוך יוטיוב

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט בבליץ ראיונות לכלי תקשורת בארה"ב והלילה (בין חמישי לשישי) הוא התראיין ברשת האמריקנית CNN, אצל ארין ברנט, העיתונאית שראיינה אתמול את הנשיא ביידן, שאמר לה שאם ישראל תיכנס לרפיח הוא יעצור את את אספקת הנשק אליה.

בנט תקף את אמירתו של ביידן: "ההחלטה של מוטעית מאוד. אין לנו ברירה אלא לחסל את חמאס כיוון שהוא מאיים על חיי התושבים החיים בישראל".

נתניהו וביידן (ארכיון), צילום: מרים אלסטר/פלאש90

לגבי מותם של אזרחים בעזה אמר: "בכל המלחמות נפגעים גם אזרחים, אין דרך להימנע מזה באופן מוחלט, ובעיקר כשחמאס משתמש בהם כמגן אנושי. אבל האם ישראל משתמשת בפצצות כדי לפגוע באזרחים? ממש לא".

עוד אמר: "ההחלטה של ביידן גורמת לכך שלחיזבאללה תהיה סיבה לתקוף את ישראל, כיוון שהם יראו שארה"ב לא תומכת בישראל ויבינו שזו העת לתקוף. גם יחיא סינוואר ימשיך לסרב לעסקאות המוצעות כי הוא יבין שמימלא ישראל לא תתקוף אותו בלי תמיכה של ארה"ב.

תקיפות צה"ל ברפיח, צילום: איי.אף.פי

על השאלה אם צריך להיכנס לרפיח, השיב: "היינו צריכים לעשות את זה מזמן, אין ברירה אלא לחסל את חמאס בכל נקודה שבה הוא נמצא. תארי לך שבגבול טקסט היו מחבלי דעא"ש שרצחו אלפי אמריקנים וחטף אלפים, מה אמריקה הייתה עושה? זה על הגבול שלנו, עלינו להגן על עצמנו".

על הציוץ של בן גביר נגד הנשיא ביידן, אמר: "זו תגובה ילדותית. אין לי כוונה להתייחס לכל דבר שאיזשהו שר אומר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר