עצירת אספקת הנשק: ריח של בגידה

מההבלגה על ההסתה נגד ישראל ועד לעצירת החימושים • הממשל הדמוקרטי הנוכחי משחק מולנו משחק כפול, ומפעיל את כוחו דווקא נגדנו • עכשיו זה הזמן להקשיב לקולם של ידידי האמת של ישראל

נדב העצני. צילום: ללא קרדיט

תארו לעצמכם שממשלת ישראל היתה מוציאה צו מעצר נגד חאתם בזיאן, מרצה באוניברסיטת ברקלי, שהקים ושעומד בראש הארגונים SJP ו־AMP, שאחראים לחלק ניכר ממהומות ההסתה האנטי־ישראלית בקמפוסים בארה"ב ודוחפים ל"עימות מזוין עם המדכאים". או שתתארו צו ישראלי נגד עבדאללה עקל, פעיל מרכזי אחר במהומות בארה"ב, שעומד בראש ארגון פלשתיני בשם WOL, שמפציר באבו עוביידה "להפציץ את תל אביב" ושתומך ב"התנגדות פלשתינית על כל צורותיה, בלי חריגים ואותיות קטנות". כלומר - כולל רצח, אונס, עריפת ראשים ומלוא הרפרטואר של חמאס.

ביידן: ״פעולה נרחבת ברפיח תוביל לעצירת אספקת הנשק ההתקפי לישראל״ | CNN

היות שהרשויות בארה"ב לא נוקטות כל אמצעים נגד האנשים והארגונים הללו, כמו גם נגד יתר גורמי הטרור האנטי־ישראלי והאנטי־יהודי בארה"ב - ישראל חייבת לפעול בעצמה, לפחות כפי שארה"ב וכמה מדינות אירופיות העזו רק לאחרונה לפעול ולהוציא צווים נגד אזרחים ישראלים. דווקא לישראל יש ראיות חותכות נגד הטרוריסטים האמריקנים מהסוג של בזיאן ועקל - בניגוד לבית הלבן, שפגע בריבונות שלנו ללא כל ראיות מפלילות נגד האזרחים הישראלים שהוא רודף.

אבל ממשלת ישראל לא רק לא מוציאה צווי מעצר כלפי מבקשי נפשה, אלא היא אפילו לא מנהלת מסע הסברה נגד האנשים והארגונים שמובילים מסע אנטישמי להכחדתנו בארה"ב, שלא לדבר על מי שמממנים אותם. היא גם לא מוציאה הגה מול ממשל ביידן, שלא עושה דבר נגד מסע ההסתה והקריאה להשמדת מדינה דמוקרטית וידידה של ארה"ב, אף שזה מפר שורה של חוקים מדינתיים ופדרליים בארה"ב.

ביידן עולה למטוס בדרך לישראל, צילום: אי.אף.פי

כפי שנחשף לאחרונה, בין היתר בידי "פוליטיקו", "NGO מוניטור" ו"עד כאן", ארגוני הטרור האמריקנו־פלשתינים ממומנים בידי קרנות עשירות שתומכות במקביל במסע הבחירות של ג'ו ביידן עצמו לנשיאות, כמו גם בגורמים נוספים במפלגה הדמוקרטית - כמו קרן רוקפלר, ג'ורג' סורוס, קרן "טיידס" ו"ליברה". כמה לא מפתיע.

כאן נמצא האקדח הכי מעשן, שמבסס את מה שכבר ברור לכולם - הממשל הדמוקרטי הנוכחי משחק מולנו משחק כפול, ובשורה התחתונה, הוא מפעיל את כוחו דווקא נגד מדינת ישראל. מה שהיה ברור כבר חודשים התפוצץ השבוע, כשנחשף שהאמריקנים כבר מעכבים משלוח חימושים ומנסים לכופף לנו את היד כדי שלא ניכנס לרפיח, כלומר - כדי שניכנע לחמאס.

בדיוק באותו ההקשר נחשפה השבוע המזימה שרקחו אנשי ביידן עם חמאס, קטאר ומצרים להכניס אותנו למלכודת, באמצעות הכרזה על הסכמה של ארגון הטרור למתווה מצרי - ששונה לחלוטין מהעמדה שהציגה ישראל, המסוכנת בפני עצמה. בכירים ישראלים לא יכלו לא להסתיר את תחושת הכעס, העלבון והבגידה שחשו אחרי שהתברר שנציגי ארה"ב, שמתיימרת להיות הידידה הגדולה שלנו, היו בסוד הקומבינה שנועדה להנדס אותנו. התברר שההכרזה שלפיה חמאס קיבל את ההצעות שעל השולחן תואמה עם שליחיו של ביידן, אף שהיא היתה כוזבת מכף רגל ועד ראש. כי המתווה שחמאס "הסכים" לו לא היה המתווה שהציעו המתווכים ולא המתווה שהוסכם בקבינט המלחמה, ומשמעותו ברורה - הפסקת המלחמה וכניעה ישראלית.

השותף או הבוס? ביידן נותן חיבוק לנתניהו בביקורו האחרון בארץ, צילום: אי.פי

אבל מעבר לעובדה שממשל ביידן קושר לנו את הידיים כבר חודשים ארוכים, ועכשיו מונע מאיתנו חימוש ומאיים עלינו ישירות - אשמת הנשיא והממשל הנוכחי חמורה בהרבה. למעשה, הנשיא האמריקני אחראי במידה רבה לקיום המסע האנטישמי והאנטי־ישראלי שמשתולל במעוזים הפרוגרסיביים בארה"ב. אשמתו נובעת, קודם כל, מכך שהוא לא עושה דבר ממה שהוא מחויב לעשות - להתייצב ולקרוא למשתוללים בשמם: טרוריסטים אנטישמים פושעים שצריך להעמיד לדין ולכלוא. מעבר לכך, הוא אשם באי־נקיטת האמצעים הממשלתיים הבסיסיים שעומדים לרשותו, כדי למנוע בפועל את מסע ההסתה להשמדת ישראל והעם היהודי, שמתחולל עכשיו במעוזים מובהקים של תומכי המפלגה שלו עצמו.

כדי להבין מה ביידן וצמרתו יכולים וצריכים היו לעשות, צפו בנאום של גלן בק, מהבולטים שבהוגים הרפובליקנים הלא־יהודים, שהכריז: "אני יהודי, והפעם לא אעמוד מנגד כמו שקרה בשואה". הוא ורפובליקנים אחרים לא חוסכים במעשים ובמילים נגד המסע האנטישמי שמשתולל עכשיו במעוזים הדמוקרטים הקיצוניים של ארה"ב. ביידן ועדתו, לעומת זאת, נוכחים־נפקדים. ביידן חייב היה גם לפעול לפחות כפי שפועלים בכירי הרפובליקנים בקונגרס ומושלים רפובליקנים. למשל - יו"ר בית הנבחרים מייק ג'ונסון, שהתייצב באוניברסיטת קולומביה, ומול צווחות תומכי הטרור שאכלסו את המדשאות קרא לנשיאת קולומביה להתפטר, ודרש לשים בכוח קץ למסע תומכי הטרור שמתחולל בקמפוס.

מפגינים אנטי ישראלים בקמפוסים בארה"ב, צילום: אי.פי

אגב פעולות מעשיות שהממשל של ביידן לא נוקט - ראו איך הגיב מושל טקסס, גרג אבוט, לתחילת ההשתוללות של תומכי הטרור האנטי־ישראלי באוניברסיטת אוסטין. הוא קבע: "יש לגרש סטודנטים המשתתפים בהפגנות מלאות שנאה ואנטישמיות מכל אוניברסיטה במדינה. המפגינים האלו ראויים להיכנס לכלא. לא נסבול אנטישמיות במדינה". כפועל יוצא מכך, הוא שלח את המשמר הלאומי של טקסס לרסק את המפגינים והכניס עשרות מהם למעצר.

הנשיא הדמוקרטי, לעומתם, הסתפק עד כה בגינויים כלליים וחלביים, גם אחרי שדונלד טראמפ התריס כלפיו במפגיע שהוא אפילו לא יוצא פומבית נגד תומכי הטרור. בד בבד, ביידן מנע את אישור הסיוע הצבאי לישראל בקונגרס במשך חודשים, אף שהיה מובטח לו רוב, בתמיכה גורפת של הרפובליקנים. רק אחרי שאילץ את המחוקקים הרפובליקנים לבלוע גלולות מרות בחזיתות אחרות בעולם, ועיכב את אישור הסיוע לישראל באופן מכוון - הוא העביר את האישור בקונגרס.

השבוע, כידוע, עלינו עוד שלב - עכשיו כבר עצר הממשל של ביידן משלוחי חימושים שעברו את כל האישורים, והוא מאיים בבוטות לעצור את כל הסיוע אם לא ניכנע לפקודות שלו ולחמאס גם יחד. כך, הוא מנסה לאלץ אותנו להיכנע גם לחזון המטורף שלו, שכולל הקמת מדינה פלשתינית של אבו מאזן, שמשמעותה זהה לשלטון חמאס.

הסנטור האמריקני לינדזי גרהם בשיחה עם כתבים לאחר ביקור בכפר עזה, צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

מה חושבים אמריקנים בכירים שפויים שבאמת נמצאים איתנו, נחשף בחקירה הצולבת שביצע סנאטור לינדזי גרהאם לשר הביטחון של ביידן לויד אוסטין, שמככבת ברשת. אותו הדבר חושבים ראשי הרפובליקנים בקונגרס ג'ונסון ומקונל, ששלחו מכתב זועם לנשיא ביידן נגד עצירת החימושים. אלו רק ממחישים את ערוות ביידן ובכיריו.

ובכל זאת, יש זווית חיובית ממה שנחשף סופית השבוע בציר וושינגטון־ירושלים: עכשיו כבר ברור מי איתנו ומי נגדנו. בין היתר, ברור עד כמה הסלחנות של הממשל כלפי האנטישמים והאנטי־ישראלים בקמפוסים הופכת לקשיחות ולדורסנות כשמדובר בנו. לא רק כלפי כמה נערי גבעות שסומנו בידי ארגוני שמאל קיצוני - אלא גם כלפי מדינת ישראל, שמסרבת להיכנס למלכודת שחמאס, "המתווכות" והבית הלבן הכינו לה יחדיו. ריח של בגידה, כבר אמרנו? √

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר