בן גביר צייץ "דרדלה", הותקף - והאשים: "ראינו איך חמאס היה מורתע"

בעוד בדרג המדיני טרם הגיבו לתקיפה - חברי הקואליציה התעוררו והחלו להגיב בדרכם • ח"כ דלל ביקר את השר: "מציץ כמו אחרוני הטוקבקיסטים"

בן גביר (ארכיון). צילום: יהונתן שאול

בעוד בדרג הביטחוני והמדיני שותקים לאחר התקיפה באיראן לפנות בוקר (בין חמישי לשישי), נראה כי חלק מהפוליטיקאים החלו להגיב. 

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב בחשבון ה-X שלו "דרד'לה", זאת לאחר שהתבטא בעד תקיפות נרחבות.

כמה גורמים ביקרו את הציוץ של בן גביר, ובסביבתו השיבו: "ראינו את אותם גורמים שטענו בתוקף לפני 7.10 שיש להכיל ירי מעזה ושחמאס מורתע, והביאו אותנו לאן שהביאו אותנו".

אך לגורמים אלו, הצטרפה גם ביקורת מתוך הקואליציה, כאשר ח"כ אלי דלל מהליכוד כתב על הציוץ של בן גביר: "נזק אדיר, מציץ כמו אחרוני הטוקבקיסטים".

המקורב לראש הממשלה נתן אשל כתב בקבוצת הווטסאפ שלו: "אף אחד לא רוצה כרגע מלחמה עם איראן. אנחנו הוכחנו להם שאנחנו יכולים לחדור ולפגוע בתחום שלהם והם לא הצליחו לשלנו. המסרים יותר חשובים מההתלהמות. ‏יש לנו כרגע משימות יותר חשובות גם בעזה וגם בלבנון".

חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד הגיבה ברוח אופטימית ורמזה למעורבות ישראלית. "בוקר בו הראש מורם, ישראל מדינה חזקה ועוצמתית", צייצה גם היא בחשבון ה-X שלה. 

שר המורשת, עמיחי אליהו, בכאן רשת ב׳, מגיב על התקיפה שיוחסה לישראל באיראן: "במקום לספר לעולם כמה איראן מורתעת, אנחנו צריכים לגרום להם להיות מורתעים. ההתרברבות הזו פוגעת בנו, מקווה שיכולות ההרתעה של צה"ל גבוהות יותר" .

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר