סרט צהוב וסיכה: נשיא המדינה הציג תמונה של כפיר ביבס על במת הפורום הכלכלי העולמי בשוויץ

יצחק הרצוג הציג תמונה של התינוק החטוף על במת הכנס בעיר דאבוס • "האויב שלנו חוגג את חטיפתו" • עוד קרא הרצוג לקהילה הבין-לאומית לפעול לשחרורם של כל החטופים

לציון יום הולדתו של התינוק החטוף כפיר ביבס: נשיא המדינה עם תמונתו על בימת הכנס הכלכלי העולמי בדאבוס . צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ

לציון יום הולדתו של התינוק החטוף כפיר ביבס: נשיא המדינה יצחק הרצוג הציג היום (חמישי) את תמונתו של התינוק החטוף מעל בימת הכנס הכלכלי העולמי בדאבוס. "האויב שלנו חוגג את החטיפה של כפיר ביבס," הצהיר. "אני קורא לכל הקהילה הבינלאומית לפעול לשחרורו ולשחרורם ושל כל החטופים".

נשיא המדינה עם תמונתו על בימת הכנס הכלכלי העולמי בדאבוס, צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ

במסגרת השתתפותם של נשיא המדינה, יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס שבשוויץ, ענדה פמליית הנשיא סיכה עם הפנים של כפיר ביבס, לציון יום הולדת שנה לתינוק שנחטף ומוחזק בשבי בידי ארגון הטרור חמאס.

נשיא המדינה ורעייתו משתתפים בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס כחלק מהמאמץ הישראלי לשחרור החטופים. במהלך היום מקיים הנשיא פגישות מדיניות עם מנהיגים בין-לאומיים וכן התראיין בפני הוועידה המרכזית. בהמשך היום, רעיית הנשיא תשתתף בפאנל העוסק בהתמודדות עם אנטישמיות בעולם.

הרצוג בכנס הכלכלי הבינלאומי בשוויץ, צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ

הרצוג הציג את התמונה של התינוק כפיר ואמר: ״זה כפיר ביבס. כפיר חוגג היום יום הולדת שנה. לפני שנה בדיוק נולד להוריו שירי וירדן, ואחיו אריאל. וכיום, לא ידוע איפה הוא. אנחנו יודעים שהוא נחטף על ידי ארגון הטרור חמאס. אנחנו יודעים שהמחבלים הברבריים האלו לקחו אותו, את אמו ואת אחיו, ואביו מוחזק בנפרד. אנחנו יודעים שהם עוברים גיהנום. אנחנו לא יודעים היכן הם מוחזקים".

"אויבנו חוגגים ומפארים טרור, הם חוגגים את חטיפתו של כפיר ביבס. ומכאן, מהבמה הזו, אני קורא לעולם כולו, לא להפסיק את המאמצים לשחרורו של כפיר ושל כל 136 החטופים שנמצאים שם".

נציין כי פעם בשנה הופכת דאבוס למקום עלייה לרגל שבו הפגנות כמעט לא מתקיימות והאליטות העסקית והפוליטית מתחככות זו בזו לאור הזרקורים ומאחורי הקלעים. מהבחינה העסקית, הכינוס משמש יעד קבוע להפגנת נוכחות מצד ראשי חברות וטייקוני טכנולוגיה, כמו גם בכירי הפוליטיקאים, הכלכלנים, אנשי העסקים והעיתונאים במטרה לדון בנושאים הבוערים בענייני רפואה, סביבה וכלכלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר