השר כץ ל"ישראל היום" בביקורו בסעודיה: "תיירות היא גשר לשלום ולקירוב לבבות"

שר התיירות ופמלייתו הגיעו לביקור היסטורי בריאד במטרה לקחת חלק בכנס של ארגון התיירות של האו"ם (UNWTO) • "לא הסכמתי להגיע כאורח, אלא כגורם רשמי מטעם מדינת ישראל"

השר חיים כץ בכנס של ארגון התיירות של האו"ם . צילום: ללא

על רקע המגעים סביב הסכם נורמליזציה בין ערב הסעודית לישראל, שר התיירות חיים כץ ופמלייתו הגיעו היום (שלישי) לריאד במטרה לקחת חלק בכנס של ארגון התיירות של האו"ם (UNWTO).

השר כץ ל"ישראל היום": "הגעתי לריאד במשלחת רשמית לכנס של ארגון התיירות של האו"ם לציון יום התיירות הבינלאומי. לא הסכמתי להגיע כאורח, אלא כגורם רשמי מטעם מדינת ישראל. לאחר 48 שנה שישראל חברה בארגון או"ם, רק לפני כמה חודשים ולאחר שפעלתי בנושא, קיבלנו תפקיד רשמי בארגון ואנחנו מובילים את צוות החשיבה האסטרטגי בנושא התיירות באו"ם", סיפר השר בהתרגשות.

ריאד (ארכיון), צילום: GettyImages

נתניהו מציג את מפת השלום במזה"ת // צילום: רויטרס

עוד הוסיף כץ ואמר כי "התקבלנו בריאד בחום על ידי משלחת רשמית גדולה. האירוע היסטורי ומרגש בהתאם. המסר העיקרי בנוכחות שלי כאן היא שתיירות היא גשר לשלום ולקירוב לבבות התיירות מביאה לשגשוג ובתקווה ובהובלת רה"מ בנימין נתניהו, שכבר הביא הישגים מדינים כבירים בעבר, יבוא גם השלום".

כאמור, כץ הינו השר הישראלי הראשון העומד בראש משלחת רשמית בערב הסעודית. בשבוע הבא ימריא שר נוסף לריאד, שר התקשורת שלמה קרעי, שייקח חלק בכנס דואר. השר קרעי צפוי לשהות במדינה שלושה ימים במהלך חג הסוכות. אל שר התקשורת יצטרף יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ דוד ביטן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר