גורם מדיני: "האמירות של בן גביר משרתות את מבקרי ישראל"

לאחר דבריו השנויים במחלוקת שאמר השר לביטחון לאומי בראיון לערוץ 12, גורמים בהסברה הישראלית הסבירו כי הם "פועלים להנמכת הלהבות סביב הסיפור" • הבוקר הגיב השר גם לבלה חדיד, הדוגמנית הבינלאומית שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה דברים מתוך אותו ראיון • "לא מתנצל ולא חוזר בי, שונאת ישראל"

איתמר בן גביר. צילום: אורן בן חקון

בעקבות הראיון שהעניק השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ליונית לוי בחדשות 12, ובו אמר בין היתר כי "הזכות שלי, של אשתי ושל הילדים שלי להסתובב ביהודה ושומרון יותר חשובה מזכות התנועה של הערבים", אמר היום (שישי) גורם בהסברה הישראלית ל"ישראל היום" כי "אמירת השר בן גביר מאוד בעייתית. אנחנו פועלים להנמכת הלהבות סביב הסיפור". גורמים בירושלים אומרים כי מדובר בפיגוע תדמיתי עצום למדינת ישראל ומתנה ל-BDS, שאמש פרסמו את דבריו של השר.

כמו כן, הבוקר הגיב השר לדבריה של הדוגמנית הבינלאומית בלה חדיד, שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה קטע מתוך הראיון. "שונאת ישראל, לקחת קטע שלי מתוך ראיון והפצת אותו לכל העולם במטרה להוציא אותי גזען וחשוך".

בלה חדיד ובן גביר, צילום: אורן בן חקון, אי.אף.פי

"לשונאת ישראל בלה חדיד, בוקר טוב", פתח בן גביר את ציוצו. "ראיתי שלקחת אתמול קטע שלי מתוך ראיון והפצת אותו לכל העולם במטרה להוציא אותי גזען וחשוך. אני מזמין אותך אליי לקריית ארבע, לראות איך אנחנו חיים פה, איך כל יום נרצחים פה יהודים שלא עשו שום דבר רע לאיש בחייהם, איזה איומים אני אשתי והילדים מקבלים יום יום ממחבלים שגרים פה על ידי.

"אז כן, הזכות שלי ושל אחיי היהודים לנסוע ולחזור הביתה בשלום בכבישי יהודה ושומרון גוברת על הזכות של מחבלים שמיידים עלינו אבנים ורוצחים אותנו. לא מתנצל ולא חוזר בי מדבריי. אגיד אותם גם עוד 1,000 פעם. עם ישראל חי", חתם השר את דבריו.

 

בלה חדיד מותקפת בניו יורק על ידי פעילה פרו פלשתינית

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר