רה"מ נתניהו נפגש עם מתגייסים בבסיס תל השומר: ״אם יש צבא חזק - יש מדינה חזקה״

ראש הממשלה נפגש עם מתגייסים שמיועדים לתפקידי קציני קשר גדודי, קציני לוגיסטיקה, מדריכי חי״ר, נהגי בט״ש ושוטרים צבאיים בבסיס תל השומר • "אנחנו עומדים בפני שינויים עצומים, אבל דבר אחד שלא ישתנה - וזה הצורך שלנו להגן על עצמנו"

מפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מתגייסים בבסיס קליטה ומיון בתל השומר. צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם מתגייסים לשירות בצה״ל, המיועדים לתפקידי קציני קשר גדודי, קציני לוגיסטיקה, מדריכי חי״ר, נהגי בט״ש ושוטרים צבאיים, בבסיס הקליטה והמיון במחנה תל השומר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו במפגש עם מתגייסים בתל השומר | רועי אברהם / לע״מ

בתחילת ביקורו, קיבל נתניהו סקירה על נתונים ומגמות גיוס ועל השינויים בהליך המיון לצה״ל, המאפשרים שוויון הזדמנויות ומיצוי יכולותיהם של כלל המתגייסים בשירותם הצבאי. לאחר מכן, קיים נתניהו שיח עם המתגייסים החדשים והשיב על שאלות בנושאי השירות בצה״ל, כלכלה וחדשנות. משם המשיך נתניהו לשרשרת החיול, ופגש את המתגייסים במהלך חלוקת הציוד, רגע לפני עלייתם על מדים.

"אם יש צה"ל חזק - יש מדינה חזקה" נתניהו משוחח עם המתגייסים, צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם מתגייסים בבסיס תל השומר, צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ
ראש הממשלה הצטרף לארוחת צהריים עם המתגייסים החדשים בתל השומר, צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ

ראש הממשלה הצטרף לארוחת צהריים עם המתגייסים החדשים, שמע מהם על התפקידים אליהם הם מיועדים, ושיתף אותם בחוויות עבר משירותו כקצין בסיירת מטכ״ל.

נתניהו אמר למתגייסים החדשים: "אנחנו עומדים בפני שינויים עצומים. שינוי אחד שלא ישתנה, זה אני אומר לכם, זה הצורך שלנו להגן על עצמנו. כי העולם, מה לעשות, לפעמים הוא אכזר. אנחנו חיים במקום שהחלש לא שורד - החזק שורד. החזק לא רק שמונע מלחמות ומנצח אותם - הוא גם מצליח להביא אחרים שיעשו איתו בריתות ושלום".

"זה מה שקרה למדינת ישראל," הוסיף. "מדינת ישראל הייתה גרגיר קטן פה, בקושי יכלה להגן על עצמה לפני 75 שנים, והיום אנחנו כבר גורם עולה, אפילו מעצמתי בעולם. זה תלוי בדבר אחד, בלי זה אין כלום - זה תלוי בצה"ל. אם יש צה"ל חזק - יש מדינה חזקה, ואם יש מדינה חזקה - העתיד פתוח לכולם. אני מאחל לכם שירות טוב, תשמרו אחד על השני ותשמרו על המדינה שלנו".

בביקור השתתפו גם ר׳ הסגל, ר׳ המל״ל, המזכיר הצבאי, ר׳ אכ״א, רח״ט תומכ״א, מפקד מיטב, רע״ן תגבורת סדיר וס.מפקד מיטב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר