תיעוד מרהיב: יחידת הקומנדו בחצייה היסטורית מהחרמון הסורי ללבנון
בפעילות מבצעית, יחידת האלפינסטים חצו הלילה מהחרמון הסורי אל אזור הר דב, כך מסר דובר צה"ל • "הכוחות פעלו בשטח הררי מורכב וחצו את הגבול בטיפוס בשלג, במטרה לאסוף מודיעין ולאתר תשתיות טרור של האויב"
Your browser doesn’t support HTML5 audio
לראשונה:כוחותיחידת האלפינסטיםחצו הלילה (בין שבת לראשון) בפעילות מבצעית מהחרמון הסורי אל אזור הר דב שבדרום לבנון, כך מסר דובר צה"ל, שציין כי היחידה "השלימה מבצע ייעודי לסיכול ניסיונות ההתבססות של ארגוני טרור באזור הגבול עם לבנון".
עוד נכתב כי "במסגרת המבצע, הכוחות פעלו בשטח הררי מורכב וחצו את הגבול בטיפוס בשלג במטרה לאסוף מודיעין ולאתר תשתיות טרור של האויב באמצעות היכולות והכלים הייחודיים של יחידת הקומנדו".

