רגע לפני השמדתה: כך נראתה המנהרה ממנה חולצו שבע גופות חטופים | תיעוד

צה"ל פרסם תיעוד מהמקום בו אותרו גופותיהם של יצחק גלרנטר, עמית בוסקילה, שני לוק, רון בנימין  חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדז ז"ל • המנהרה הושמדה באמצעות כלים הנדסיים, פיצוצי מוקשים ואמצעים טכנולוגים נוספים • תא"ל דן גולדפוס טרם השמדת המנהרה: "נחושים ומוכנים להילחם בשביל להחזיר את כולם הביתה"

תיעוד: המנהרה ממנה חולצו גופות החטופים - והשמדתה // דובר צה"ל

יותר משבוע מאז חילוץ גופותיהם של החללים החטופים, יצחק גלרנטר, עמית בוסקילה, שני לוק, רון בנימין  חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדז, צה"ל מפרסם היום (חמישי) את המנהרה בו אותרו - ואת השמדתה. 

כוחות אוגדה 98 השמידו את תוואי המנהור ממנו חולצו שבעת החללים. תת-הקרקע הושמד באמצעות כלים הנדסיים, פיצוצי מוקשים ואמצעים טכנולוגים נוספים על ידי לוחמי יהל״ם וזאת לאחר שנשלל כל חשד להימצאות חטופים נוספים במרחב.

דובר צה"ל

מאמצי המודיעין, האיסוף והמחקר שהובילו למציאתם של שבעת החללים החטופים בשני מועדים שונים, נוהלו במפקדת החטופים שבאגף המודיעין בשיתוף שב״כ, מודיעין השטח האוגדתי ויחידות צה״ל.

המאמץ למציאתם כלל איסוף מודיעיני וניתוח אינדיקציות מודיעיניות לכדי תמונה מלאה, שהועברה לכוחות הלוחמים בשטח אשר הובילו את החילוץ עם לוחמי יחידת יהל״ם, שב״כ, יחידה 504 ויחידה מיוחדת נוספת של אגף המודיעין.

מפקד אוגדה 98, תא"ל דן גולדפוס ביקר בעומק המנהרה ואמר טרם השמדתה: "אנו נחושים ומוכנים להילחם בשביל להחזיר את כולם הביתה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר