גלנט לצנחנים בג׳באליה: ״אתם עושים את תפקידכם לחיסול החמאס - התפקיד שלנו הוא לפרק את שלטונו״ || שחר יורמן

גלנט לצנחנים בג׳באליה: ״תפקידכם הוא חיסול החמאס - תפקידנו לפרק את שלטונו״

שר הביטחון קיים היום הערכת מצב במפקדה הקדמית של אוגדה 98 וקיבל סקירה ממפקד האוגדה • גלנט ללוחמים: "בזמן שאתם נלחמים, אנחנו נביא לכך שאנחנו מחליפים את שלטון החמאס ומוצאים לו אלטרנטיבה"

שר הביטחון יואב גלנט קיים היום (רביעי) הערכת מצב במפקדה הקדמית של אוגדה 98 וקיבל סקירה ממפקד האוגדה, תת-אלוף דן גולדפוס על הלחימה העצימה של כוחות האוגדה בג׳באליה מעל ומתחת לקרקע, המבצע לחילוץ ארבע גופות החטופים והמאמצים הנוספים הנעשים בנושא.

בהמשך, שוחח השר עם לוחמים מגדוד 202 של חטיבת הצנחנים הלוחמים ברצועת עזה: "גדוד 202, הצנחנים ובכלל כל הכוחות של צה"ל, נלחמים בצורה מרשימה. אתם ממוטטים את החמאס, נלחמים פעם אחר פעם. התפקיד שלכם, זה להכות את החמאס ולחסל את המחבלים - התפקיד שלנו זה להגיע למצב שאנחנו מחליפים את השלטון של החמאס ומוצאים לו פתרון", אמר גלנט לצנחנים.

גלנט עם הצנחנים, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון התייחס שוב לסוגיית "היום שאחרי" ואמר: "הפעולה הזאת שנעשית מכל הכיוונים – על ידי הכוחות בשטח ועל ידי מי שנמצא במפקדות, בסופו של עניין, תביא לזה שפה לא יהיה חמאס. תזכרו טוב, בזמן שאתם נלחמים ועושים את העבודה שלכם כאן באזור של ג'באליה, אנחנו נביא לכך שאנחנו מחליפים את שלטון החמאס ומוצאים לו אלטרנטיבה שהיא לא חמאס ותאפשר לנו להמשיך וללכת למקומות נוספים כאן, ואחרי זה במקומות הבאים עד שנפרק את כל החמאס כמערכת שלטונית מתוך רצועת עזה".

גלנט עם הצנחנים, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

עוד הוסיף גלנט: ״ללוחמים יש תפקיד מאוד מאוד חשוב, בכלל אני מסתכל על הפעולה של צה"ל במלחמה הזאת - יש הרבה במה להתגאות, במי שנמצא בשטח כמוכם. אנחנו ננצח במערכה הזאת, לא להרפות, לא להפסיק, עד שמביאים את התוצאה. תודה רבה על כל מה שאתם עושים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו