הפיצוץ שממנו נפצעו ארבעה לוחמים - התרחש בתוך שטח לבנון

דובר צה"ל מפרסם כי ארבעה חיילי צה"ל נפגעו בעומק של עשרות מטרים בתוך שטח לבנון מפיצוץ שמקורו לא ידוע • הם פונו במסוק למרכז הרפואי לגליל בנהריה • הפעילות הייתה במרחב גדר הגבול בגזרה המערבית של גבול הצפון • אירוע מתוחקר

כוחות מילואים . צילום: דובר צה"ל

הותר לפרסום: הפיצוץ ממנו נפצעו ארבעה חיילי צה"ל התרחש בעומק של עשרות מטרים בתוך שטח לבנון, כך התיר היום (שני) לפרסם דובר צה"ל. הפעילות הייתה במרחב גדר הגבול, בגזרה המערבית של גבול הצפון. הפצועים נפגעו מפיצוץ שלא ידוע מה מקורו, והאירוע מתוחקר.

תיעוד מתקיפות צה"ל בדרום לבנון // קרדיט: דובר צה"ל

לוחמים מגולני ומיהל"ם נפצעו בתקרית באורח קשה, בינוני וקל, ופונו במסוק למרכז הרפואי לגליל בנהריה. חיזבאללה לקח אחריות על הפיצוץ והבהיר כי מדובר במטען חבלה שהוטמן, והופעל כשהכוחות זוהו בתוך שטח לבנון.

מודם יותר, מטוסי קרב של צה"ל תקפו במהלך הלילה מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה, ביניהן עמדת שיגור, תשתיות טרור ומבנים צבאיים במרחבים צדיקין, אל מטמורה, לבונה ועייתא א-שעב שבדרום לבנון.

בנוסף, כוחות צה"ל תקפו להסרת איום במרחבים עייתא א-שעב וא-לבונה שבדרום לבנון.

כוחות מילואים, צילום: דובר צה"ל

נזכיר כי לפני שבועיים כוח של האו"ם עלה על מטען ברמיש ואחר כך התגלה מטען ״סלע״ דומה באותו איזור. שלושה חיילי יוניפי"ל ומתורגמן לבנוני נפגעו מפיצוץ. כלי תקשורת המזוהים עם חיזבאללה האשימו את ישראל והוציאו הודעה בה נאמר כי צה"ל עומד מאחורי התקיפה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר