בן 17 עם סכין: כך סוכל פיגוע בעיר העתיקה בירושלים | צפו

החשוד, שוהה בלתי חוקי נתפס במהלך פעילות שגרתית של מג"ב באזור שער שכם • על גופו נתפסה סכין גדולה מודבקת בנייר דבק • החשדות נגדו התחזקו לאחר שנודע שכתב ברשת חברתית: "חשוב שאסיים את חיי בשביעות רצון, כי אין סיפוק מלבד גן העדן״

סוכל פיגוע דקירה בירושלים // דוברות המשטרה

המשטרה הודיעה כי סוכל פיגוע דקירה בירושלים בצהריים (שבת) כאשר שוהה בלתי חוקי בן 17 נעצר ע"י לוחמי מג"ב מחוץ לעיר העתיקה ונתפס עם סכין גדולה, כשהיא מוסלקת ומודבקת על גופו. מתחקור ראשוני שביצעו שוטרי תחנת שלם, התחזק החשד שהתכוון לבצע פיגוע דקירה, והוא הועבר להמשך חקירה. 

ניסיון פיגוע בירושלים, צילום: דוברות המשטרה

המעצר התבצע במסגרת פעילות הכוחות באזור שער שכם, אז הבחינו בחשוד, פלשתיני תושב ביר זית שהתנהל באופן מחשיד. הוא נלקח לבדיקה בעמדה, ובחיפוש שערכו לוחמי מג"ב על גופו , נתפסה סכין גדולה, כשהיא מודבקת בסרט דבק על גופו, בהמשך התבררה זהותו.

המחבל שנעצר הועבר לתחנת שלם במחוז ירושלים ומתחקור ראשוני ע״י שוטר מתחנת שלם, התחזק החשד כי התכוון לבצע פיגוע דקירה באזור. שוטרי תחנת שלם גם חשפו בהמשך כי בטרם מעצרו פירסם ברשת חברתית: ״הדבר החשוב הוא שאסיים את חיי בשביעות רצון, כי אין סיפוק מלבד גן העדן״. חקירת המחבל הוטלה על היחידה המרכזית של המשטרה במחוז ירושלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר