הורי החיילים החטופים לפני הפגישה עם נתניהו: "רה"מ - נסה לדמיין את ילדיך מוחזקים בידי השטן"

174 ימים מאז נחטפו ילדיהם ולאחר בקשות חוזרות ונשנות, יפגשו הורי החיילים החטופים עם ראש הממשלה • "בנינו הופקרו, איפה העסקה, האם יצר הנקמה באויב גובר על החזרת החיילים?"

משפחות החיילים החטופים: "ראש הממשלה נסה לדמיין את ילדיך מוחזקים בידי השטן"// משה בן שמחון

כמעט חצי שנה מפרוץ המלחמה בשביעי באוקטובר, הורי החיילים החטופים ייפגשו היום (חמישי) בשעה 17:00, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים.

הבוקר, בני משפחות החיילים החטופים קיימו הצהרה לתקשורת לפני הפגישה בה מסרו: "הילדים שלנו סובלים ואין לנו דרך לעזור להם, או אם הם בכלל חיים ושורדים את הגיהנום. הם ילדים שעוד גרים בבית ואחיהם הקטנים עוברים ליד החדר הריק ושואלים שאלות תמימות שיורים חצים לתוך הלב - האם האחים שלנו פחות חשובים מאחרים? רק היום, חצי שנה אחרי פניות רבות, מסכימים להיפגש איתנו. בנינו הופקרו ושילמו על כך בחייהם. בידינו עדויות משבויים ששרדו - הם מספרים שהחיילים מוחזקים בתנאים הכי קשים". 

"ראש הממשלה אנחנו דורשים לשים על השולחן בצורה גלויה מהו מחיר שחרור ילדינו. תשובות כמו אנחנו עושים הכל לא מספקות כי אם הם עדיין לא כאן - נכשלתם. אנחנו מקבלים בחדרי חדרים אמירה אחת ברורה - צה"ל וכוחות הביטחון אומרים לנו שהם חזקים מספיק להתמודד עם כל מה שיחליט הדרג המדיני. לא ניתן יותר להשתמש בנו שימוש ציני. הם מספרים לנו שהם נלחמים עבור החזרת בנינו אז איפה העסקה - עד מתי? האם יצר הנקמה באויב גובר על החזרת החיילים? ראש הממשלה נסה לדמיין את ילדיך מוחזקים בידי השטן".

"המשימה של לנצח, ולהביא את כולם הביתה היא של כולם ובקדימות העליונה ביחד": בני גנץ בפתח צעדת "מתאחדים למען שחרורם"// מטה המשפחות

המפגש שמתקיים לאחר בקשות חוזרות ונשנות ייערך בלשכת הגיוס, תל השומר. בפגישתם, צפויים ההורים לדרוש מרה''מ הסבר כיצד הוא מתכנן להחזיר את ילדיהם הביתה. טרם הפגישה, יקיימו הורי החיילים החטופים הצהרה לתקשורת.

מסע האלונקות של משפחות החטופים, צילום: אורן בן חקון

כזכור, בתחילת חודש מארס קיימו ההורים את צעדת "מאוחדים לשחרור החטופים" בסימן החיילים החטופים, תחת השם "צעדת האלונקות". אל הצעדה הצטרפו אלפי משתתפים, בהם גם השר בני גנץ וחבר הכנסת חילי טרופר. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר