זאהר בשארה, בן 38 מכפר עין קנייא, הוא ההרוג במתקפת הטילים על קריית שמונה

30 שיגורים מלבנון לאחר התקיפה שבה חוסלו שבעה מחבלים • עוד שלושה בני אדם נפצעו קל • המשטרה איתרה שבע זירות של נפילות בעיר • "הוא היה עמוד התווך של הבית", ספד לו בן דודו

הפגיעה הישירה בקריית שמונה // מצלמות אבטחה

מטח קטלני לצפון: 30 שיגורים נורו היום (רביעי) לעבר אצבע הגליל, לאחר תקיפת צה"ל בדרום לבנון שבה חוסלו שבעה מחבלים. זאהר בשארה, בן 38 מכפר עין קנייא שבגולן, נהרג במתקפת הטילים בקריית שמונה. בשארה נפגע במפעל "אלון מוצרי נייר" בעיר, שבו נפצעו עוד שני עובדים ומצבם הוגדר קל. מותו של בשארה נקבע מאוחר יותר.

וואיל מוגרבי, ראש מועצת עין קנייא, ספד לו: "זאהר היה בחור שכל חייו עבד קשה מאוד בחקלאות עם המשפחה, עם אבא שפרנס חמישה ילדים. הוא סיים לבנות בית לאחרונה. כנראה הגורל הוא זה שקובע ולצערי לא הצליח להיכנס לבית והמשפחה התבשרה על מותו".

ד"ר מג'ד בשארה, בן דודו של זאהר, ספד לו: "אבא שלו נפטר לפני תשע שנים והוא לקח את כל התיק של המשפחה על הכתפיים שלו.  יש לו אח תאום בשם מאהר והם חמישה בנים ובת. הוא לא היה נשוי. בהתחלה סירב להתחתן, כי הוא היה המפרנס העיקרי של הבית. עד שבנה בית והביא ריהוט והבית היה מוכן ואז הוא אמר עכשיו אני פנוי לחפש בחורה. הוא כבר חיתן אח יותר קטן ממנו שלומד סיעוד בביח צפת".

"זאהר עובד במפעל הזה שש שנים כנהג משאית", הוסיף בשארה. "סומכים עליו הרבה, אדם אחראי, היה הגב של כולם. זה הגורל שלו. הוא חיפש את הפרנסה את האוכל של המשפחה. הוא היה עמוד התווך של הבית. אי אפשר למצוא אותו בלי חיוך. יש לו חוש הומור מדהים. ג'נטלמן, בן אדם תומך".

זהאר בשארה, נהרג מפגיעת טיל בקריית שמונה, צילום: ללא

תושבי העיר הביעו את תסכולם וכעסם לנוכח המציאות הביטחונית הקשה בעיר.

תושבי קרית שמונה מתוסכלים: "חצי שנה, למה לחכות" דוד כהן/ג׳יני

אחת מזירות פגיעת המטח בקריית שמונה, צילום: השימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א׳ לחוק זכויות יוצרים

בזירה אחרת של נפילת טילים בעיר, נפגע אדם נוסף באורח קל מרסיסים. המשטרה פעלה בזירות הנפילה בעיר. 

נזק במפעל בעיר, צילום: דוברות כב"ה צפון

 

לאחר חיסול שבעה מחבלים בלבנון: עשרות שיגורים במטח לצפון

כזכור, מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מבנה צבאי במרחב אל-הבריה שבדרום לבנון. במבנה חוסל מחבל מרכזי המשויך לארגון "הגמעה איסלאמיה" שקידם בעבר מתווים לעבר שטח ישראל ואיתו שישה מחבלים נוספים ששהו במבנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר