משפחתו של החטוף אוריאל ברוך עודכנה שנרצח וכי גופתו מוחזקת בידי חמאס

ברוך (35) הותיר אחריו אישה ושני ילדים • אוריאל היה תמיד מוקף חברים, שרובם כינו אותו בשם החיבה 'בדאלו' והיה נוהג לתרום לכל מי שהיה צריך • גיסתו, שהגיעה למטה האו"ם לפני כשבועיים, הביעה תקווה בראיון ל"ישראל היום": "אני רוצה להאמין שהמדינה עושה הכל כדי לגמור את הסיפור ולהחזיר את כולם חיים"

נרצח וגופתו שבויה בידי חמאס - אוריאל ברוך. צילום: באדיבות המשפחה

פורום תקווה עדכן הערב (שלישי) את משפחתו של החטוף אוריאל ברוך כי הוא נרצח וכי חמאס מחזיק בגופתו. 

אוריאל בן ה-35 הותיר אחריו את אשתו רחלי, שני ילדים, את ההורים נעמי ואמיר ושלושה אחים. הוא נחטף מאזור מסיבת הטבע ברעים לאחר שלקראת השעה 6:45 בבוקר, אחרי ששמע את האזעקות, הוא החליט יחד עם חברו מיכאל יואב לנסוע בחזרה לכיוון המרכז, אך המחבלים השיגו אותם. יומיים לאחר הטבח נמצא מיכאל ירוי ברכב בו נסעו השניים.

ההרס במסיבת הנובה אחרי 7 באוקטובר (ארכיון), צילום: Getty Images

במטה משפחות החטופים כתבו: "מטה משפחות החטופים מרכין ראש על הירצחו של אוריאל ברוך. אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת ברוך", נמסר ממטה המשפחות. "אוריאל ברוך (35) , היה בן אדם שמח שאהב את החיים ואהב לבלות. אוריאל עבד בתחום חומרי הבניין ואהב מוזיקת טכנו. אוריאל היה תמיד מוקף חברים, שרובם כינו אותו בשם החיבה 'בדאלו'. אוריאל היה נוהג לתרום לכל מי שהיה צריך, 'מה שיש לו בכיס הוא היה נותן' לדברי קרוביו. הוא הותיר אחריו את אשתו רחלי ואת שני ילדיו בני 8 ו-5".

מכוניות שהושחתו בפסטיבל נובה, צילום: איי.אף.פי

ריקי, גיסתו אוריאל ברוך, נכחה בדיון מועצת הביטחון של האו"ם לפני כשבועיים. בצאתה ממטה האו"ם אמרה ל"ישראל היום" כי ״העולם והאו״ם לא עושים מספיק. אנחנו חייבים להמשיך לצעוק את הצעקה שלנו. אני רוצה להאמין שהמדינה עושה הכל כדי לגמור את הסיפור ולהחזיר את כולם חיים״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר