זהו עונשו של הסוהר שהכניס חמין למרואן ברגותי בכלא

רב-המחבלים קיבל את המזון בניגוד להנחיות • לאחרונה הועבר מכלא עופר לכלא איילון בשל חשש מודיעיני • השר בן גביר שיבח את העונש: "רוח חדשה נכנסה לשירות בתי הסוהר"

מרוואן ברגותי. צילום: טל כהן/אסף קרלה

עונש חמור לסוהר שהכניס חמין למרואן ברגותי - פרסום ראשון: הוא נשפט והורשע, קיבל נזיפה חמורה ושלושה ימי ריתוק. כך נודע ל"ישראל היום".  | 

כזכור, בחודש שעבר נודע ל"ישראל היום" נודע כי באחת השבתות - לאחר העברתו מכלא עופר לכלא איילון בשל חשש מודיעיני - זכה ברגותי לקבל בדומה לשכניו האסירים היהודים, חמין ובשר.

מלשכת השר בן גביר נמסר:  "רוח חדשה וטובה שנכנסה לשירות בתי הסוהר - מה שהיה הוא לא שיהיה - נגמרו הימים בהם מחבלים מקבלים פינוקים ואיש לא פוצה פה, נגמרו הימים בהם סוהרים משתפים פעולה עם אותם מעשים חמורים. נוכח המדיניות של השר בן גביר וההנחיות של מ״מ מקום הנציב, גונדר קובי יעקובי, רואים שינוי חיובי בשירות בתי הסוהר. אפס סובלנות ואפס התחשבות במחבלים. כך צריך".

משירות בתי הסוהר נמסר כי "מדובר באסיר ביטחוני וחלים עליו כל הכללים הנהוגים לגבי אסירים אלו. כנגד הסוהר החל הליך משמעתי". עוד נודע כי על פי מדיניות ממלא מקום נציב שב"ס, גונדר קובי יעקובי, החל הארגון בנקיטת אפס סובלנות כלפי עבירות משמעת, הפרות נהלים וטוהר מידות וכל שכן כשמדובר באסירים בטחוניים.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר