"אדם עם לב ענק": איתמר שמן, פראמדיק לוחם, נפל בקרב בעזה

שמן, בן 21 מהישוב לפיד, יובא למנוחות היום בשעה 13:00 במודיעין • המדריך שלו בקורס הפראמדיקים של מד"א נפרד בצער: "חניך מסור, חותר ללמידה ואוהב אדם"

סמ"ר איתמר שמן ז"ל. צילום: דוצ

אבל כבד הבוקר (ראשון) ביישוב לפיד, הסמוך למודיעין, עם היוודע דבר נפילתו בקרב של בן היישוב, סמ"ר איתמר שמן, בקרב בדרום רצועת עזה. שמן, בן 21, היה פראמדיק ולחם יחד עם גדוד 77 של השריון.

ליעד אגי, פראמדיק במגן דוד אדום ספד לאיתמר בפייסבוק: "הבוקר התבשרנו בבשורות קשות. איתמר שמן ז״ל שהיה חניך קורס פראמדיקים תחתיי לפני כשנה בתחנתנו נפל אתמול בקרב ברצועת עזה. איתמר היה משתלם בתחנת לוד ומודיעין לפני כשנה. חניך מסור, חותר ללמידה ואוהב אדם. איתמר לקח ברצינות את המשימות שהיו מוטלות עליו והיה מבצע אותן על הצד הטוב ביותר.

"מלבד איש מקצוע ומטפל טוב איתמר היה בראש ובראשונה אדם עם לב ענק. איתמר היקר, תודה רבה שנפלה בחלקי הזכות להיות זה שמעצב לך את הדרך, אוהב אותך ואנציח אותך תמיד".

דובר צה"ל

ארגון הפראמדיקים הישראלי פרסם הודעת אבל על נפילתו: "ארגון הפרמדיקים מרכין ראשו עם היוודע על נפילתו בקרב של סמ״ר איתמר שמן, פרמדיק באוגדה 36. איתמר היה מאותם יחידי סגולה, הפראמדיקים הנמצאים בחזית הלחימה, המהווים עבורנו דוגמא ומופת למסירות שכל מטרתה היא הצלת חיים ושמירה על ביטחון ישראל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר