"קצין וג'נטלמן, כוכב-על, אהוב וגיבור" - סרן ירין גהלי, מפקד בגבעתי, בן רחובות, נפל בקרב ברצועת עזה

הידיעה על נפילתו הגיעה בעיצומה של הלוויית בן רחובות נוסף - טל פיליבה • ראש העיר: "רחובות איבדה את טובי בניה"

ירין גהלי. צילום: אתר צה"ל

יום קשה בעיר רחובות. שני בני העיר נפלו בקרבות בדרום רצועת עזה. הערב (שני), בזמן הלווייתו של רס"ר טל פיליבה בבית העלמין ברחובות, הגיעה הבשורה הקשה על נפילתו של בן נוסף מהעיר - סרן ירין גהלי, מפקד מחלקה בסיירת גבעתי, רק בן 22. הותיר אחריו הורים ואח.

כמו פיליבה, גם גהלי היה שחקן כדורסל מוכשר. הוא שיחק במחלקת הנוער ובקבוצת הבוגרים של מועדון הכדורסל "מכבי רחובות", היה מהשחקנים הבולטים והדומיננטיים בקבוצה וגם שימש כקפטן. לאחר גיוסו המשיך לאמן חוגי כדורסל ולעבוד בהתנדבות בקייטנות הקיץ לספורט בעיר רחובות. בתיכון "דה שליט" בו למד מספרים עליו כי היה "קצין וג'נטלמן. שקט, צנוע, שאפתן, כוכב-על, אהוב וגיבור".

ראש העיר רחובות, רחמים מלול, ספד: "זהו יום קשה לעיר רחובות, עם קבלת הבשורה הקשה על חייל נוסף מהעיר שנפל במלחמה. רחובות איבדה את טובי בניה. אנו כואבים עם משפחת גהלי את האובדן הכבד של ירין הי"ד, ומשתתפים בצערה הגדול ושולחים תנחומים מעומק הלב בשם כל תושבי רחובות".

מיקי שיקנאגי, המנהל האדמיניסטרטיבי של מועדון "מכבי רחובות" בכדורסל, סיפר על ירין: "אנחנו מרוסקים לגמרי. ירין היה שחקן חרוץ, מחוייב, בחור מיוחד ואמיתי – אין דרך אחרת לתאר אותו. הוא החליט לוותר על הכדורסל לטובת שירות קרבי, מדובר באבידה גדולה לחברה הישראלית כולה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר