הותר לפרסום: החטוף יותם חיים נהרג בשוגג בידי צה"ל בעזה

חיים, בן 28 במותו, נחטף על ידי מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר מביתו בכפר עזה • הוא היה מוזיקאי מוכשר שגם אהב לבשל אוכל איטלקי, ואף למד איטלקית באופן עצמאי • במהלך מתקפת ארגון הטרור, כתב בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית: "לוקחים לי הכל, שורפים לי את הבית, אני רק מקווה לשרוד"

הותר לפרסום: שלושה חטופים נורו בטעות על ידי כוח צה"ל בסג'עייה - ונהרגו // דובר צה"ל

יותם חיים, שנחטף לרצועת עזה ב-7 באוקטובר, נהרג הבוקר בשוגג בידי צה"ל לצדם של החטופים סאמר פואד אל-טלאלקה ואלון שמריז, לאחר שככל הנראה זוהו בטעות כמחבלים אחרי שנמלטו או ננטשו בשטח בידי חוטפיהם, כך הותר לפרסום.

חיים, בן 28, נולד וגדל בקיבוץ גבולות. בשנים האחרונות הוא התגורר בשכונת הצעירים בכפר עזה. ב-7 באוקטובר, לאחר שחמאס פתח במתקפת הטרור שלו, הוא כתב בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית: "לוקחים לי הכל, שורפים לי את הבית, אני רק מקווה לשרוד".

יותם חיים, צילום: פרטי

יותם היה מוזיקאי מוכשר. בין השאר, היה מתופף בלהקת הרוק הכבד "פרנסטס", איתה היה אמור להופיע בפסטיבל מטאל בתל אביב ב-7 באוקטובר.

הוא אהב לבשל אוכל איטלקי ואף למד איטלקית באופן עצמאי. בזמנו הפנוי נהג להתאמן במועדון הקרוספיט בשדרות. יותם היה חובב חיות מושבע וגידל כלבים וחתולים בביתו.

אימו איריס פעלה רבות על מנת לשחררו. בין היתר, היא נכחה במפגש משפחות החטופים עם קבינט המלחמה. היא גם טסה ללונדון על מנת להפעיל לחץ לשחררו.

יותם חיים, צילום: ללא קרדיט
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר