שרון ונעם אביגדורי. צילום: ללא

חן אביגדורי, שאשתו ובתו הושבו הביתה: "אנחנו מאושרים - אבל זה לא נגמר, כולם צריכים לחזור"

חן אביגדורי, בעלה של שרון ואביה של נעם, תסריטאי ואיש תקשורת: "עד שלא ראינו אותן עולות לרכב שהסיע אותן היה ספק קטן, אבל זה קרה - ועכשיו זה מאחורינו" • "אנחנו מחכים להן בקוצר רוח"

לאחר 50 ימים בשבי חמאס השתחררו הערב (מוצ"ש) ושבו לישראל שרון אביגדורי (52) ובתה נעם (12), שנחטפו לעזה בשבעה באוקטובר בעת ששהו בביקור אצל בני משפחתם, משפחות הרן ושהם בקיבוץ בארי.  

חן אביגדורי, בעלה של שרון ואביה של נעם, תסריטאי ואיש תקשורת, אמר הערב בעת שהמתין לבואם של יקירותיו: "היינו בטוחים שהן יגיעו הערב, אבל כמובן שעד שלא רואים אותן עולות לרכב שהסיע אותן, תמיד היה ספק קטן - שנובע מכך שחמאס עושה כל שביכולתו כדי להוציא לנו את הנשמה. אבל זה קרה, ועכשיו זה מאחורינו. אנחנו מחכים להן בקוצר רוח".

חן אביגדורי, צילום: ללא קרדיט

בשבועות שחלפו מאז נחטפו אשתו ובתו, הפך חן אביגדורי לאחד הדוברים הבולטים במטה משפחות החטופים, לאחר שגם התעמת עם חברי כנסת ושרים בדיון שהתקיים מוקדם יותר בשבוע שעבר בוועדה לביטחון לאומי של הכנסת, בעניין חוק עונש מוות למחבלים. בדיון אמר: "תפסיקו לדבר על להרוג ערבים, תדברו על להציל יהודים".

אביו של חן, יורם, אשר המתין עם בנו לשובן של שרון ונעם, אמר: "נקווה שנגמרה הפרשה".

תיעוד: החטופים במצרים // צילום: רשתות ערביות

זוהר אביגדורי, דודה של נעם וגיסה של שרון: ״אנחנו מאוד מתרגשים, הרגליים רועדות ואנחנו מחכים בקוצר רוח לחבק את אהובותינו נעם ושרון. אנחנו לא שוכחים לרגע שאלו אותם הרגליים שימשיכו להחזיק אותנו במסע הארוך שעוד לפנינו - עד השבת כל החטופים״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו