איראן: "אם הפסקת האש לא תתארך - המלחמה תתפשט"; דובר צה"ל מזהיר: בימים הקרובים יכולים להיות ניסיונות לטרור פסיכולוגי

בכיר חמאס מוסא אבו מרזוק: "הפסקת האש תיכנס לתוקף ביום חמישי בעשר בבוקר" • טיל שיוט יורט מעל אילת • לקראת יישום העסקה - ראש המוסד ביקר בקטאר • בתוך יממה: שתי הפצצות יזומות נגד יעדי חיזבאללה • לוחם גבעתי נפל בקרב בצפון רצועת עזה, שני לוחמים נוספים נפצעו קשה

צה"ל תקף מטרות טרור של חיזבאללה בשטח לבנון // צילום: דובר צה"ל

מלחמת חרבות ברזל, היום ה-47: מתווה עסקת החטופים אושר הלילה (בין שלישי לרביעי) ברוב קולות בתום ישיבת הממשלה בקריה בהשתתפות בכירי מערכת הביטחון שנתנו גם הם את הסכמתם לעסקה. מוקדם יותר ארה"ב תקפה שני מתקנים בעיראק.

גלנט: "ככל שיגבר הלחץ על החמאס - גדל הסיכוי להביא את החטופים" \\ צילום: אלעד מלכה

עדכונים שוטפים:

03:20: דיווחים פלשתיניים על תקיפות של כלי טיס במוקדים שונים ברצועה, לרבות בערים עזה וחאן יונס.

03:10: דיווחים ערביים: תקיפות אינטנסיביות של צה"ל בדרום לבנון.

23:45: סראג' רעד, בנו של יו"ר סיעת חיזבאללה בפרלמנט הלבנוני, מוחמד רעד, נהרג במהלך תקיפה של צה"ל בדרום המדינה, כך דווח הערב (רביעי) בלבנון. על פי הפרסומים, רעד הבן השתתף בפעילות ארגון הטרור באזור. כמו כן, דווח כי באותו אירוע נהרגו עוד חמישה מחבלים של חיזבאללה, בהם גם בכיר בכוח רדואן, כשבית בכפר בית יאחון שהיה שייך לארגון הטרור הופצץ.

23:41: ראש המל"ל צחי הנגבי: שחרור החטופים - לא לפני יום שישי. "תחילת השחרור תתבצע על פי ההסכם המקורי בין הצדדים, ולא לפני יום שישי", אמר הנגבי, והוסיף: "המגעים לשחרור החטופים מתקדמים ונמשכים כל העת".

22:23: שר החוץ האיראני, חוסיין אמיר עבדאללהיאן, איים הערב כי אם הפסקת האש בין ישראל לחמאס, שצפויה להיכנס לתוקף מחר, לא תוארך, "המלחמה תתפשט" - כך דווח בסוכנות הידיעות רויטרס.

ראש הממשלה הלבנוני עם שר החוץ האיראני חוסיין אמיר עבדאללהיאן, צילום: אי.פי.איי

22:00: דובר צה"ל מסר כי צה"ל תקף חוליות מחבלים ומטרות טרור של ארגון חיזבאללה בלבנון. מטוסי קרב של צה"ל תקפו לפני זמן קצר תשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון. בנוסף, כלי טיס וכוחות צה"ל תקפו חוליית מחבלים שניסתה לירות רקטות לעבר שטח ישראל, וחוליית מחבלים שביצעה ירי לעבר כוחותינו.

תיעוד: צה"ל סיכל חוליית מחבלים שניסתה לשגר רקטות מלבנון לשטח ישראל // דובר צה"ל

21:55: בעזה מדווחים על הפגזה ארטילרית "אינטנסיבית" מזרחית לחאן יונס שבדרום רצועת עזה.

21:36: נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בירך בציוץ ברשת X על העסקה בין ישראל לחמאס, ואמר כי מדובר בעדות ל"דיפלומטיה הבלתי פוסקת והנחושה" שהוביל הממשל שלו לשחרור החטופים האמריקנים שמוחזקים בעזה. "כעת, חשוב שכל ההיבטים (של העסקה) ייושמו באופן מלא", צייץ.

21:22: אופיר גנדלמן, דובר ראש הממשלה לתקשורת הערבית, מפרסם בעמוד ה-X שלו תיעוד של מחבלי חמאס משליכים את הנשק ובורחים במנהרה מלוחמי צה"ל.

מחבלי חמאס משליכים את הנשק ובורחים במנהרה מלוחמי צה"ל // צילום: עמוד ה-X של אופיר גנדלמן, דובר ראש הממשלה לתקשורת הערבית

20:45: דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, מסר הערב בהצהרתו: "אנחנו נערכים להשיב את כל האזרחים לביתם. מדובר בתהליך מורכז שיכול לקחת זמן וימשך בכמה שלבים." הגרי הדגיש כי זה עדיין בתהליך והזהיר כי הימים הקרובים עלולה להתאפיין בטרור פסיכולוגי מצד חמאס וביקש לא להפיץ שמועות. "יש לפנינו עוד מלחמה ארוכה ואנחנו נחושים להמשיך לממש את מטרות המלחמה כפי שהוגדרו". הגרי ביקש מהאזרחים לא להיות שאננים, על אף ההיערכות לקראת ימי ההפוגה בלחימה. לגבי הקו האדום של צה"ל כלפי ירי לעבר הכוחות, אמר הגרי: "אנחנו ערוכים לעשות מה שצריך. הצבא יעשה מה שהממשלה תחליט". הגרי נשאל אם במהלך הפסקת האש תמומש מטרת חיסול בכירי חמאס, ורמז כי במהלכה לא יהיו ניסיונות לחסלם, בכלל זאת את מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר.

דובר צה"ל מזהיר: "בימים הקרובים יכולים להיות ניסיונות לטרור פסיכולוגי" // דובר צה"ל

20:40: חמאס הודיע על ארבעה הרוגים בתקיפה אתמול בדרום לבנון, שבה נהרג סגן מפקד הזרוע הצבאית של הארגון בגזרה ח'ליל אל-חרז. לפי ההודעה נהרגו שני לבנונים ושני טורקים, מלבד הבכיר.

19:57: בסרטון שהועלה לפני זמן קצר בחשבון X (לשעבר טוויטר) של הבית הלבן אומר עוד קירבי: "הודות למנהיגות של הנשיא ביידן, נחתם הסכם שבמסגרתו יתאפשר שחרור של יותר מ-50 חטופים... נמשיך לפעול כדי להביא את כל החטופים למשפחותיהם".

19:17: רשת "אל-מיאדין" הלבנונית, המזוהה עם חיזבאללה, דיווחה כי "בית החולים האינדונזי בצפון רצועת עזה פונה מכל החולים והעקורים לקראת הסתערות כוחות צה"ל".

19:13: בפעם השנייה ביממה האחרונה, מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מספר תשתיות טרור ואתר צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון. בנוסף, כלי טיס בשילוב ירי ארטילרי תקפו חוליית מחבלים מארגון הטרור חיזבאללה שביצעה ירי מלבנון לשטח ישראל סמוך למרחב חניתה, וכן הותקף מבנה צבאי אשר ממנו בוצע ירי למרחב מתת, בו פעלו כוחות צה"ל מוקדם יותר היום.

בפעם השנייה ביממה: מטוסי קרב של צה"ל השמידו מטרות טרור של חיזבאללה // דובר צה"ל

18:45: לוחמי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים נמצאים בהתקפה במרחבים עיסא ותל אל הווא. הלוחמים פשטו על מוצב חטיבת העיר עזה ועל המשרד המודיעיני הצבאי של חמאס. בפשיטה הלוחמים אספו חומרי מודיעין, שלל טכני ומידע משמעותי על תשתיות התת קרקע של חמאס. בפשיטות על המוצבים ותשתיות הטרור הלוחמים חיסלו מחבלים, איתרו סדנא לייצור כטמ"מים, מעבדת רחפני נפץ, מטענים, פצמ״רים ואמצעי לחימה נוספים.

תיעוד: צוות קרב חטיבתי של צנחנים בהתקפה על משרד המודיעין הצבאי של חמאס // דובר צה"ל

17:58: סמ״ר איתן דב רוזנצוויג בן 21, מאלון שבות, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

סמ״ר איתן דב רוזנצוויג מאלון שבות, לוחם בגדוד שקד מגבעתי, נפל בקרבות בעזה, צילום: דובר צה"ל

17:52: אזעקות הופעלו ביישובי העוטף

17:49: רב הראשי הגר"ד לאו הכריע: יוקם צוות מיוחד לאיסוף שרידי הנרצחים מהרכבים בעוטף עזה.עוד הנחה הרב הראשי הגר"ד לאו כי רכבים שיבוצע בהם איסוף יסודי ויוסרו מהם הריפודים, ישלחו לגריטה, וייעשה כל מאמץ לאתר את כל שרידי הנפטרים מהרכבים.

יוקם צוות לאיסוף שרידי הנרצחים מרכבים בעוטף עזה, צילום: יוסי זליגר

17:03: דיווחים על תקיפות נרחבות של צה״ל כעת בדרום לבנון. צבע אדום בגליל העליון בקו העימות: יפתח. מרכז אזורי מבואות חרמון. רמות נפתלי. 

תקיפות צה"ל בדרום לבנון // רשתות ערביות

17:00: ראש המוסד דדי ברנע הגיע היום לביקור בקטאר לפגישות עם בכירים כדי לסגור את כל הפרטים האחרונים בעסקה, לוודא שהעסקה מיושמת ולתת את המעטפת הנדרשת מהצד הישראלי כדי לקדם אותה. גורמים המעודכנים בפרטים אמרו ל"ישראל היום" כי אף שהפרטים סגורים, מדובר בארגון טרור רצחני ובלתי אמין ועל כן יש לעקוב מקרוב אחרי ההתקדמות.

16:55: בקבינט הלילה נכנס סעיף שנועד למנוע את הפסקת הלחימה כליל: אחרי עשרה ימי הפוגה לכל היותר, תידרש החלטת ממשלה נוספת כדי לאפשר המשך הפוגה.

16:59: ממשלת שווייץ הודיעה כי תקדם חקיקה האוסרת על פעילות חמאס במדינה. "זוהי התגובה ההולמת ביותר למצב השורר במזרח התיכון מאז 7 באוקטובר", נמסר בהצהרת הממשלה.

16:53: בשעה זו כוחותינו תוקפים שורת יעדי טרור של חיזבאללה בדרום לבנון. הדי פיצוצים נשמעים ופטריות עשן נצפות לאורך הגבול.

רחוב אל וואהדה במרכז העיר עזה אחרי הפצצות חיל האוויר // רשתות ערביות

16:52: אזעקות נוספות ביישובי העוטף

16:42: לוחמי צוות הקרב של חטיבת גבעתי פשטו על מפקדת החטיבה הצפונית של חמאס באזור שכונת שייח זאייד בצפון רצועת עזה. הכוחות ביצעו פשיטה משוריינת על המפקדה ואיתרו בו מספר פירים, בהם פיר אסטרטגי רחב בעומק 50 מטרים ורוחב של שבעה מטרים. באזור אותרו גם חומה המדמה את גדר הגבול בעזה. בנוסף, אותרו מתחמי שיגור הכוללים מחרטה לייצור רקטות, בורות תת-קרקעיים המיועדים לשיגור ואמצעי לחימה רבים. בנוסף, חיסלו הלוחמים עשרות מחבלים - ועם סיום הפעולה הכוחות השמידו את המוצב.

לוחמי גבעתי השתלטו על מפקדת החטיבה הצפונית של חמאס // דובר צה"ל

16:32: ברקע ההתרעה על חדירת כלי טיס לאילת, דובר הצבא החות'י בתימן שיגר איום לעבר ישראל. "כל כלי צבאי שיגן על הספינות הישראליות יהיה יעד לגיטימי לפעולות כוחתינו", ציין. בתוך כך, מפרסמים החות'ים את ביקור מפקדם בספינת המסע GALAXY שנחטפה.

מפקד החות'ים מבקר בספינת המסע "GALAXY" // רשתות ערביות

16:29: דובר צה"ל: מטוס קרב יירט טיל שיוט ששוגר לעבר שטח ישראל. בהמשך להתרעה על חדירת כלי טיס עוין במרחב העיר אילת, מטוס קרב של חיל האוויר יירט בהצלחה טיל שיוט ששוגר לעבר שטח ישראל. האיום לא חדר לשטח ישראל.

16:20: דוברות עיריית אילת: גורמים ביטחון במרחב מעדכנים, כי בוצע יירוט מוצלח. אין איום אווירי. ממתינים להודעה רשמית של דובר צה״ל.

16:14: אזעקות צבע אדום ביישובי העוטף

16:05: אזעקה על חדירת כלי טיס עוין באילת. כטב"ם יורט מעל העיר.

פיצוץ בשמי אילת לאחר התרעה על חדירת כלי טיס עוין, 22 בנובמבר 2023 // 27א'

15:53: מאז הבוקר חיזבאללה לקח אחריות על שמונה תקיפות שונות בחזית הצפון. בתוך כך, הודיע ארגון הטרור על המחבל ה-79 שלו שנהרג בדרום לבנון.

תקיפות יעדי חיזבאללה בלבנון, צילום: אי.פי

15:42: אזעקות בחניתה ובאדמית בצפון. 

14:54: זוהתה גופתה של שני גבאי, שעבדה כסלקטורית בפסטיבל ה"נובה" ונחשבה לנעדרת מאז הטבח הרצחני. ראש העיר יקנעם ספד לה: "שני שלנו איננה. הלב שלנו נשבר לרסיסים. כולנו בוכים ומסרבים להאמין, כמה חיכינו לסוף אחר. 47 ימים של תקווה הגיעו לסיומן עם קבלת ההודעה המרה הבוקר על הירצחה של שני הי"ד בשבת השחורה. לבי עם ההורים היקרים יעקב ומיכל, האח אביאל והאחות ניצן ששבעה שבועות הפכו כל אבן והגיעו לכל מקום בארץ ובעולם כדי למצוא את שני, נלחמו, וזעקו להחזירה הביתה. שני האהובה, רק בת 26, צעירה, איכותית ומוכשרת, ילדה, אחות וחברה למופת".

שני גבאי, צילום: ללא

14:15: דיווחים בסוריה: מערכות ההגנה הופעלו נגד מטרות בשמי דמשק. על פי דיווחים זרים, מערכות ההגנה הופעלו כנגד תקיפה ישראלית באזור דמשק. כמו כן עלו תמרות עשן מהצד הדרומי של הבירה וצוותי כיבוי והגנה אזרחית הוזעקו לזירה.

14:10: עיריית שדרות: במטח האחרון נספרו חמישה שיגורים לעבר העיר, שלושה יורטו ושניים נוספים נפלו מחוץ לעיר. אין נפגעים בגוף או ברכוש.

14:06: רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג, הגיעה לביקור במרכז ההפעלה והחוסן חוף אשקלון ונפגשה עם ראש המועצה איתמר רביבו, יחד עם הרב פרופ' משה (מרת) רסין, נשיא הפדרציה הציונית של קנדה (CZF), וגורמי מועצה נוספים.

רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג, בביקור במרכז ההפעלה והחוסן חוף אשקלון., צילום: דוברות והסברה חוף אשקלון

13:44: נפילות בשטח פתוח בזרעית

13:41: אזעקות בעוטף עזה

13:30: מקור בחיזבאללה אומר לאל-ג'זירה כי הם לא היו חלק מהמשא ומתן אבל הם יהיו גם מחויבים להודנה. עם זאת הוא איים כי כל הסלמה של ישראל תיענה בתגובה. - זה לשוטפים מלחמה

12:42: בכיר חמאס מוסא אבו מרזוק: "הפסקת האש תיכנס לתוקף ביום חמישי בעשר בבוקר"

12:32: תושבי אזור יפתח קיבלו הודעה להיכנס למרחבים המוגנים בשל חשש לירי טילים לשטחים באזור. אחרים מתבקשים לא להגיע לאזור.

12:12: אזעקה בנטועה שבצפון. ככל הנראה מדובר בשיגורים שנפלו בשטח פתוח.

11:23: דובר צה"ל מעדכן: האזעקה בראש הנקרה - שווא

11:00: אזעקות בראש הנקרה.

10:58: דובר צה"ל: לפני זמן קצר מטוסי קרב של צה"ל תקפו מספר מטרות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון. בין המטרות שנתקפו, תשתיות טרור ואתר צבאי בו פעלו מחבלי הארגון.

10:52: בתום מספר שעות של שקט, אזעקות צבע אדום נשמעו ביישובי עוטף עזה, בהם מפלסים וכפר עזה.

10:31: בגדודי חללי אל-אקצא הודיעו הבוקר על חמישה מחבלים שלהם שנהרגו בטול כרם במהלך תקיפה של כטב"מ צה"ל.

צפו: מחבלי החמאס יוצאים מפיר של מנהרה ונעצרים על ידי כוחות צה"ל באזור מחנה שאטי // דובר צה"ל

10:26: שר הביטחון יואב גלנט אמר בישיבת הממשלה הלילה בהקשר לעסקת החטופים: "בזכות הפעולה המקצועית והקטלנית של כוחות צה״ל נגד החמאס ברצועת עזה, אנו מצליחים להביא לשחרור חטופים. השבת אנשינו הוא נושא ערכי ומוסרי - זו המחויבות בין המדינה והממשלה לאזרחיה".

09:55: עיריית תל אביב הודיעה כי החל מיום ראשון הקרוב יחזרו גני הילדים בעיר למתכונת מלאה של שישה ימים בשבוע.

09:46: דיווח: מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נפגש עם סגן יו"ר חמאס, חליל אל-חיה, ועם מנהיג נוסף בתנועה, אוסאמה חמדאן, "במטרה להעריך את האפשרויות הקיימות בחזיתות ההתנגדות".

מזל"ל חיזבאללה חסן נסראללה עם בכירי חמאס חליל אל חיה ועם אוסאמה חמדאן, צילום: רשתות ערביות

09:16: לוחמי צה"ל ממשיכים לפעול ברצועת עזה: לוחמי גבעתי ביצעו פשיטות רגליות ממוקדות בשכונת שיח זאייד בצפון מערב ג'באליה. במהלך הפשיטות, זוהו והושמדו תצפיתני חמאס במרחב. לוחמי חטיבה 14, פשטו על מרחב בית חאנון. במהלך הפשיטה, איתרו הלוחמים באחד מהבתים אמצעי לחימה רבים, ביניהם קלצ'ניקוב, גרזנים ומחסניות.

דובר צה"ל

לוחמי גדוד 202 ניהלו קרב עם חוליית מחבלים, במהלכו חוסלו מספר מהם. ולוחמי חטיבת 'הראל' סגרו מעגל והשמידו תשתית מנהור של ארגון הטרור חמאס ממנה, לפני מספר ימים, יצא מחבל וירה לעבר כוחות החטיבה. בנוסף, לוחמי חטיבה 261, איתרו מחבלים ואמצעי לחימה במבנה אשר שימש את ארגון הטרור חמאס. הלוחמים חיסלו מחבלים והשמידו את המבנה.

08:19: היום תתקיים פגישתם של בני משפחות חטופים עם האפיפיור פרנציסקוס בוותיקן. בני המשפחות צפויים לבקש מהאפיפיור לצאת בקריאה לשחרור כלל החטופים שנמצאים בשבי חמאס. אמש נפגשו בני המשפחות עם שרי החוץ והתרבות של איטליה.

07:37: פורסמה רשימת האסירים שצפויים להשתחרר. ביניהם בני נוער שנעצרו בעקבות עבירות של תמיכה בטרור, חבלה גופנית חמורה, הצתה על רקע לאומני, גרימת נזק לרכוש בזדון או ברשלנות, נשק/תחמושת/חומרי נפץ. ושורה של נשים וצעירים מתחת לגיל 18, ללא דם על הידיים כפי שהתחייבה הממשלה.כעת יוקצו לציבור 24 שעות לערער על המהלך לבג"ץ, לפני שהצדדים ינצרו את האש לארבעה ימים לפחות, וחילופי החטופים והאסירים יחלו.

07:00: אזעקות בשדרות ובעוטף

06:50: לאורך הלילה פעלו כוחות צה"ל ומג״ב במחנה הפליטים טול כרם. בפעילות נחשפו כבישים ממוטענים, התקיימו חילופי אש של ירי וזריקת מטענים עם כוחותנו ונעצרו מבוקשים. כלי טיס תקפו מהאוויר מחבלים שירו והשליכו מטענים לעבר הכוחות וסיכנו אותם. חוסלו עד כה מספר פעילי טרור מרכזיים במחנה הפליטים טול כרם.

06:20: גם נשיא ארה"ב ביידן מביע את תמיכתו בעסקה:  "אני מברך על העסקה לשחרור החטופים שנקלחו באכזריות במתקפה האכזרי ב7 לאוקטובר. אני שמח שהנשמות האמיצות האלה, שעברו מסע ייסורים שלא יתואר, יתאחדו עם משפחותיהם ברגע שהעסקה תיושם במלואה".

06:00: הנשיא הרצוג מגבה את ההחלטה להיענות לעסקת החטופים: "הלבטים מובנים, כואבים וקשים אך בנסיבות הקיימות אני מגבה ותומך בהחלטת רה״מ והממשלה לקדם עסקת שחרור חטופים. זוהי חובה מוסרית וערכית שמבטאת נכונה את הערך היהודי והישראלי של פדיון שבויים ואני מייחל לכך שתהווה צעד משמעותי ראשון להשבת כלל החטופים הביתה. מדינת ישראל, צה"ל וכוחות הביטחון ימשיכו לפעול בכל דרך להשגת המטרה הזאת, לצד השבת הביטחון המוחלט לאזרחי ישראל".

05:57: הותר לפרסום: סרן לירון שניר, בן 25 מעפרה, מפקד צוות בסיירת גולני, נפל בקרב בצפון הרצועה.

סרן לירן שניר, צילום: ללא

04:30: חמאס אישר את עסקת החטופים. לפי ההודעה שהוציא ארגון הטרור, "אחרי מו"מ קשה ומורכב שנמשך ימים רבים אנו מודיעים כי הגענו להסכם על הפוגה הומניטארית למשך ארבעה ימים כתוצאה ממאמצים אינטנסיביים של קטאר ומצרים".

03:43: לוחמי צה"ל נכנסו הלילה בכוחות גדולים לטול כרם. גם דחפורי הנדסה קרבית נכנסו כדי לשלול קיומם של מטענים שנמצאים בשטח. במקום מתנהלים חילופי אש בין כוחותינו למחבלים.

כוחות צה"ל נכנסים לטול כרם // רשתות ערביות

תקיפות צה"ל הלילה ברצועה, צילום: אי.אף.פי

02:40: ארה"ב תקפה שני מתקנים בעיראק בתגובה למתקפות נגד כוחותיה וכוחות הקואליציה על איראן ומיליציות פרו-איראניות. על פי דיווח בערוץ פרו-איראני, מדובר במתקן שבו שהו פעילי מיליציות. לפי הדיווח, נהרגו בתקיפה חמישה אנשי מיליציות של חשד א-שעבי, ארגון הגג הפרו-איראני. אתמול בלילה נהרג פעיל פרו-איראני אחר בתקיפה אמריקנית.

01:58: דיווח: מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן יגיע לביקור בישראל פעם נוספת בשבוע הבא. 

01:38: דיווחים בעזה: צה"ל בתקיפות אינטנסיביות בשטח הרצועה. 

00:19: בהמשך להתרעות על חדירת כלי טיס עוין במרחב חניתה, צה"ל יירט בהצלחה מטרה חשודה באמצעות "כיפת ברזל", האירוע הסתיים. כמו כן, זוהו מספר שיגורים לעבר מרחב שושן.

בהכנת הידיעה השתתפו: אריאל כהנא, יואב לימור, חנן גרינווד, שירית אביטן כהן, נטעאל בנדל, לילך שובל, רן רזניק, איליה יגורוב, עידן אבני, אבי כהן, מישל מכול, מיטל יסעור בית-אור, איציק סבן, אפרת פורשר, יהודה שלזינגר, ירון דורון, נטע בר, אסף גולן, שחר קליימן, דנה בן שמעון, רונית זילברשטיין, סוניה גורודיסקי, שמעון יעיש, היאלי יעקבי-הנדלסמן, יורי ילון, נועם (דבול) דביר, אייל לוי, טל אריאל יקיר, דוד ברון, מרב סבר, דור מלול ומתי טוכפלד

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר