"אבוש": צפו במפקד גדוד 13 של גולני מקבל מסר מרגש מבתו הקטנה

מאז שנכנס עם חייליו לרצועה, סא"ל תומר כמעט ולא יצר קשר עם משפחתו בשל הלחימה האינטנסיבית • במהלך שיחה עם יואב לימור בשטח הרצועה, הפתיע אותו האחרון עם סרטון של בתו הקטנה מתרגשת למראה תמונתו של אביה בעיתון "ישראל היום"

"אבוש": צפו במפקד גדוד 13 של גולני מקבל מסר מרגש מבתו \ צילום: אורן כהן

סגן אלוף תומר, מפקד גדוד 13 של גולני, ליווה את יואב לימור במסעו לעומק הרצועה עם חיילי החטיבה. במהלך השיחה בין השניים, כשעלה נושא הגעגוע למשפחה שנשארה מאחור, הפתיע אותו לימור והראה לו סרטון שבו בתו הקטנה בת השלוש צופה בתמונה של אביה על שער עיתון "ישראל היום" (בראיון קודם שנערך עמו) ואומרת בהתרגשות את המילה "אבוש". צפו בסרטון המרגש

מפקד גדוד 13 סא"ל תומר, צילום: אורן כהן

מתוך הכתבה של יואב לימור עם כוחות גולני בפאתי עזה:

תומר השאיר מאחור אישה וילדה צעירה בת שלוש. הוא אומר שהוא משתדל שלא להתנתק ולא לחשוב עליהם יותר מדי, כדי שלא להסיח את הדעת מהמשימה. לנרתיק המשקפיים שלו הוא הכניס משקפי פלסטיק קטנים של הבת שלו, שמלווים אותו בתזכורת קבועה, וזהו, פחות או יותר. בלי טלפונים, בלי הודעות. הצעתי שהוא יצלם סרטון לאהובות שלו, והוא נענה בשמחה, ואז הראיתי לו את הבת בסרטון קצר שצולם אחרי הריאיון הקודם שלו ב"ישראל היום", כשנפגשנו בשטחי הכינוס. רואים אותה אוכלת מעדן חלב, מסתכלת על התמונה שלו ואומרת בקול מתוק "אבוש".

תומר לא הכיר את הסרטון. הוא צופה בו פעם ועוד פעם, בולע את הרוק ומודה שהוא מתגעגע. אבל אז הוא מתעשת, ובחיוך אומר ש"יש לנו עוד עבודה לעשות. תכף יש לי קפ"ק (קבוצת פקודות – י"ל) לקראת הלילה. בואו נסיים את הריאיון כדי שאוכל להמשיך הלאה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר