צפו בתיעוד: סוכל פיגוע דקירה בתל אביב

המשטרה התירה לפרסום כי שני נערים בני 14, תושבי אום אל פאחם נעצרו בשבוע שעבר בתל אביב • אצל כל אחד מהם נמצאה סכין ועל פי החשד השניים תכננו לבצע פיגוע דקירה נגד חיילים

סיכול פיגוע בלב ת"א \ דוברות המשטרה

הותר לפרסום: נמנע פיגוע קשה בתל אביב. משטרת ישראל התירה אחר הצהריים (שני) לפרסום כי לפני כשבוע וחצי סוכל פיגוע דקירה בתל אביב, סמוך לרכבת סבידור מרכז, בזכות עירנותם של השוטרים.

בתאריך 2.11.23 שוטרי תחנת לב ת"א שעסקו בפעילות מבצעית הבחינו בשני נערים שהולכים בצורה חשודה ברחוב דרך נמיר פינת פרשת דרכים בת"א. השוטרים ניגשו לחשודים והחלו לתשאל אותם לפשר מעשיהם באזור. במהלך הבדיקה בוצע חיפוש על שני החשודים, תושבי אום אל פאחם, בני 14 בלבד, ונתפסו שני סכינים על גופם של השניים, שהועברו לחקירה.

הסכינים שנמצאו אצל הנערים החשודים מאום אל פאחם, צילום: דוברות המשטרה

מהחקירה שנערכה לשניים בתחנה עולה כי הם יצאו מביתם באום אל פאחם בשעות הבוקר והגיעו לתל אביב, במטרה לכאורה לבצע פיגוע דקירה נגד חיילים. השניים החביאו את תיקי בית הספר שלהם וחזרו לאזור כשהסכינים מוסלקות על גופם, ואז, כאמור, נעצרו.

לאחר שמעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, הוגשה היום הצהרת תובע בחשד לניסיון רצח בנסיבות של טרור ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום חמור.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר