נתניהו, תחזיר לנו את הביטחון: מבצע חומת מגן 2 מוצדק והכרחי, כי די

הממשלה הזאת, הכי ימנית שניתן לדמיין, צריכה לנקום את דמם של הנרצחים ולעצור את הזוועה • אם נתניהו ימשיך לשמוע את קולו המונוטוני של ביידן באוזניו ולא את בכי האלמנה הבאה, הדופקים בדלת ביד רועדת יצטרכו להגיד: החיים שלכם נלקחו ונהרסו כי "ארצות הברית עוקבת בדאגה"

חיילים בפעילות מבצעית על גבול רצועת עזה . צילום: ג'יני

איליה, אירנה, שאול, אשר נתן, רפאל, נטלי ואלי נרצחו בנווה יעקב. אלתר שלמה, יעקב ישראל ואשר מנחם נדרסו למוות ברמות. יגל והלל נורו בחווארה. אילן נורה בצומת אלמוג. אור ואלסנדרו נורו בתל אביב. מאיה, רינה וסוזי דיי נורו בכביש הבקעה. מאיר נורה ליד חרמש. היום הצטרפו עוד ארבעה יהודים, הראל, עופר, אלישע ונחמן לרשימת הנרצחים בחצי שנה האחרונה, מאז השבעת הממשלה.

הפיגוע ליד היישוב עלי: בן גביר הגיע לזירה // יוני ריקנר

הממשלה הזאת, הכי ימנית שניתן לדמיין, צריכה לקום ולעשות את מה שמצופה ממנה: לנקום את דמם של הנרצחים ולעצור את הזוועה הזאת. 

לא לראות בעיניים

רוב הציבור בישראל, אשר נמצא במרכז המפה הפוליטית, יגבה את המהלך הזה - כי הוא מוצדק והכרחי: מבצע חומת מגן 2, בעומק השטח, כשג'נין ובנותיה תחילה. מבצע מקיף, מְשַׁטֵּחַ קינים. כזה שרואה רק את האינטרס הישראלי בעיניים, ומלבדו - לא רואה בעיניים. כי די.

כי אם לא, ואם נתניהו ימשיך לשמוע את קולו המונוטוני של ביידן באוזניו ולא את הבכי של האלמנה הבאה; אם ביקור בבית האבל הוא רע הכרחי בדרך לביקור בבית הלבן, הדופקים בדלת ביד רועדת יצטרכו להגיד: החיים שלכם נלקחו ונהרסו כי "ארצות הברית עוקבת בדאגה", ולכן לא יכולנו לפעול ולמנוע את הצטרפותכם למשפחת השכול. עימכם הסליחה.

נתניהו, תחזיר לנו את הביטחון

בזמן שראש הממשלה שלנו דואג, ובצדק, לעכב את איראן מהשגת פצצה גרעינית בעתיד, החיים בהווה מזכירים את הסיוט שחיינו בו באינתיפאדה השנייה, סיוט שנגמר בחומת מגן. החוצפה והתעוזה של ארגוני הטרור, כמו זו שראינו בג'נין לפני יומיים, אירוע שרק בנס לא נגמר באסון נוראי, חייבת להפסק. 

אז נכון, ארצות הברית עוקבת בדאגה, אבל מבחינתה חדשות מישראל זה כמו בינג' בנטפליקס. אנחנו, תושבי ישראל, עוקבים בדאגה ובבכי ובפחד כי בשבילנו זה אמיתי.

עופר פיירמן, הראל מסעוד, אלישע אנטמן ונחמן שמואל מורדוף. ארבעת הנרצחים בפיגוע הקשה בעלי, צילום: באדיבות המשפחות

כי כשאנחנו שומעים כל לילה, במשך שעות, יריות מהכפרים הסמוכים; וכשהילד שלי יודע להבחין בין קול של קרלו לבין 16M, בין זיקוקים לבין אקדח; כשבכל פעם שאני רואה קבוצה של תושבים עומדת יחד ומדברת בשקט ברחוב, אני בטוחה שמישהו נרצח; וכשבכל פעם שאני לא מסתכלת חצי שעה בווטסאפ ואז מגלה 87 הודעות חדשות, אני בטוחה שהיה פיגוע: זה הבינג' הכי דפוק בעולם, והוא חייב להפסק.

ראש הממשלה נתניהו, עשה מה שמנהיג בסדר הגודל שלך חייב לעשות: תחזיר לנו את הביטחון.

נכון, הביקור בבית הלבן יתרחק, יתרחק מאוד, אבל למי אכפת עכשיו. העם הזה, שמפולג בנושאים אחרים, מאוחד בקריאה הזו: די.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר