כוחות הביטחון סיכלו חדירה לבסיס צאלים

במהלך פעילות של מסתערבי מג"ב, התקבל דיווח בדבר חשודים שעושים את דרכם לכיוון הבסיס • ברכבם של בני המיעוטים נתפסו כלי פריצה שונים, כפפות ורעלות פנים

בסיס צאלים (ארכיון), צילום: דובר צה"ל

מסתערבי משמר הגבול וכוחות צה"ל סיכלו הלילה (שלישי) חדירה של שלושה חשודים לבסיס בדרום, באזור שטחי האש בצאלים.

במהלך פעילות של מסתערבי מג"ב, התקבל דיווח מצה"ל בדבר חשודים שעושים את דרכם לכיוון הבסיס. הכוחות הכוונו אל המקום בסיוע רחפן, זיהו שלושה חשודים ברכב וביצעו מעצר. ברכב נתפסו כלי פריצה שונים, כפפות ורעלות פנים. שלושת החשודים, תושבי הפזורה הבדואית בדרום, הועברו לחקירה במשטרה יחד עם הממצאים.

הציוד שנמצא ברכב הפורצים, צילום: דוברות המשטרה

בפברואר 2021, כוחות צה"ל ניהלו מרדף אחר בן מיעוטים מהפזורה הבדואית, שהצליח לחדור לתוך בסיס חיל האוויר בנבטים, אחד מהבסיסים החשובים והרגישים ביותר של הצבא. האדם שחדר לבסיס הצה"לי גנב רכב אזרחי, ושוטרים שהוזעקו למקום האירוע, פתחו במרדף אחריו. בעת שברח מכוחות המשטרה, הגיע הגנב אל שער בסיס חיל האוויר, שם חיכו לו דוקרנים שפוצצו את גלגלי הרכב הגנוב. עקב כך נאלץ לנטוש את הרכב וכחלק מניסיון הבריחה, חדר אל תוך הבסיס הצבאי.

רכבם של החשודים, צילום: דוברות המשטרה

מוקדם יותר החודש, נחשף ב"ישראל היום" כי תושב פלשתיני וחברו הצליחו לעבור את הגדר הראשונה מתוך שתיים במעגל האבטחה של השטח האווירי בנמל התעופה בן גוריון, בניסיון לגנוב אמצעי לחימה מתוך מכולה שממוקמת בתוך השטח המאובטח סמוך לגדר.

נתב"ג (צילום אילוסטרציה), צילום: משה שי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר